Selasa, 18 November 2008

BEG



pergi bershoping dengan asia n kawn dia....
dari kol kol 6 smpai 10.30 mlm...
lama sgt kiteorg pergi tp aku bli ni jek lah...
x tau nak bli apa...
niat aty nak bli bju tp 1 bju pun aku x berkenan...
aku ni memilih ckit...

Sabtu, 15 November 2008

JLD 2542





motor berbaru aku JLD 2542
aku bli pada 07 bulan 8 thun 2009....
kalau x aku x tukar motor pun...tp motor EGO aku x boleh brukan rotex...
so aku terpaksa jual motor EGO aku tu kt kdai asalnya....
mcm2 halangan aku tempuhi untuk dptkan motor terbaru ni...
sgt syg r aku ktekan coz 1 thun jek lagi aku nak abs bayar motor EGO aku..
byk kengan aku ngan motor EGO aku
Aku rindu r kt motor EGO aku tu...apa khbar dia ek skg ni...siht ke sakit ke...mkn ke..terlantar kt bengkel ke...
tp xpelah..da ada motor bru ni..aku kne bg tumpuan sepenuhnya pada dia...
nt dia majuk lah pulak...
ROTEX X BOLEH IDP COZ:tuan motor bodoh....(bkn aku! aku bli by tgan)tp aku nak tkr nme dia lari pulak....bkn lari dri aku..tp lari dri ALONG coz utang byk sgt...
ni aku pulak kne tggung mslh dia...menci ini org!
nme pun da blcklist....so aku pun kne r bergadai motor cinta hatiku...waaaa...byk sedih wow...

Jumaat, 14 November 2008

MELUKIS



aku punya bakat tp aku x pernah amik perduli akan bakat yang aku ada
seronok gak bila dapat melukis teringat aku waktu aku sekolah dulu
lukisan aku sering di puji oleh cikgu2 aku
tp melukis x menjamin apa2 dlm idp aku coz aku x pernah merasakan.
aku melukis kerana terpaksa

Jumaat, 7 November 2008

PENTING

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments.com
MyHotComments
cs/43222">MyHotComments


1:walaupun aku lahir kat dunia ni pertama klinya aku meliht ibu n bapa aku tp kwn2 pun penting sgt bg aku,tiada kwn yang pertama dan terakhir dlm sejrh idp aku selagi aku bernyawa
2:hidup aku x pernah aku terpikir nak mencari @ memulakan sesuatu pergaduhan sampai timpul simbolkat dahi mereka ada lah MUSUH aku.tp sory mse n hari pun makin berlalu MUSUH ko ttp MUSUH aku selagi aku x maafkan korang.cepaterlutut kat bawah kaki aku skg kih kih kih xdelah aku grau2 jek aku da maafkan korang lah..walaupun korang yang bencikan aku untuk selama2nya,bgi aku memaafkan tu lagi mulia.
3:love@cinta sgt penting dlm kehidupan seharian setiap manusia yang hidup di muka dunia ini x kira di mane kite semua beradakan?.
cintalah pada DIA selagi dia untuk kite dan CINTAILAH ALLAH yang 1 selagi dia masih lagi bg kite peluang untuk bernafas di duniawi ini.
4:mak,abah,abang,adik,nenek,atok,sepupu,makcik pakcik,biras,besan,anak sedara,bubuh bacang darah daging yang mengalir kat dlm tubuh badan diaorg semua ada juga pada aku skg ini..

KAKAK



kakak iza,
kak iza kakak angkt aku, kiteorg berjiran
dia baik,caring ari2 datang kedai aku pas alik kje...
kalau x sempat pun dia sms aku bg tau x sempt dtg ari ni ..
da mcm MAKWE N PAKWE lh pulak ari2 kiteorg berjmpe kih kih kih .....
pic ngan baby tu bkn baby kak iza tau tu baby kwn kak iza .....
kak iza tolong jaga kjp coz mama baby tu tgh periksa kat u tmpt
mama baby tu belajar, tmptnya aku x thu lah x tye plak aku kat mne...

Khamis, 6 November 2008

SUSU

video
dlm kamus idp aku paling pantang ada susu kosong mcm video kat atas tu terhidang atas meja makan harian aku.
aku pun x thu knpa aku x ske susu,sama seperti sepupu belah abah aku
kiteorg dri kcik mmg x minum susu tp dia boleh putih melepak aku ni itam lekat x abs2smpai lah aku besar gajah ni.
kalau r aku putih, beratur mamat2 encem nak kat aku agknya kih kih kih....
tp xdelah aku terima kok ada kulit mcm ni x lah glp mne pun itam2 manis.. kih kih kih..
i love it..

RABA

video

tgok ler 2....~~;))
binatng pun thu marah tau kalau d RABA inikan pulak manusia...so wanita2 sedunia..jgan lah biakan diri anda di RABA...

HARI PERTAMAKU



Salam...ari ni adlah permulaan aku sebgai blogger...
di mulakan dgn bismillah...di sudahi dgan inalilah..huhuhuh..tp aku blm mati lagi..nt 1 ari nt..kalau lebg dari 100 ari aku x berblogger..tu tandanya aku da KO r tu...huhuh
tp aku selalu berdoa padaALLAH supaya panjgankan umr hambanya ini,murahkan rezeki aku dan jga org2 yang aku SAYANG....
pelihara keperibadian aku sebagai umtnya yang kerdi...teguhkan jiwa dan haty aku pada yang 1...cintai aku pada yang mencintai diriku ini..dan harmonikan dan damaikan sesiapa yang dekat dgn aku...jauhkan aku dari perkara2 yang sungguh aku x sanggup menerimanya....dan berkekalan sehingga nafasku yang terakhir....
oklh tu jek permulaan mukadimah aku sebgai blogger..salam...