Khamis, 6 November 2008

HARI PERTAMAKU



Salam...ari ni adlah permulaan aku sebgai blogger...
di mulakan dgn bismillah...di sudahi dgan inalilah..huhuhuh..tp aku blm mati lagi..nt 1 ari nt..kalau lebg dari 100 ari aku x berblogger..tu tandanya aku da KO r tu...huhuh
tp aku selalu berdoa padaALLAH supaya panjgankan umr hambanya ini,murahkan rezeki aku dan jga org2 yang aku SAYANG....
pelihara keperibadian aku sebagai umtnya yang kerdi...teguhkan jiwa dan haty aku pada yang 1...cintai aku pada yang mencintai diriku ini..dan harmonikan dan damaikan sesiapa yang dekat dgn aku...jauhkan aku dari perkara2 yang sungguh aku x sanggup menerimanya....dan berkekalan sehingga nafasku yang terakhir....
oklh tu jek permulaan mukadimah aku sebgai blogger..salam...

1 ulasan:

eiza berkata...

nice la tu...percubaan pertama yg terus menarik dan tertarik hati..good job ina..