Sabtu, 15 November 2008

JLD 2542





motor berbaru aku JLD 2542
aku bli pada 07 bulan 8 thun 2009....
kalau x aku x tukar motor pun...tp motor EGO aku x boleh brukan rotex...
so aku terpaksa jual motor EGO aku tu kt kdai asalnya....
mcm2 halangan aku tempuhi untuk dptkan motor terbaru ni...
sgt syg r aku ktekan coz 1 thun jek lagi aku nak abs bayar motor EGO aku..
byk kengan aku ngan motor EGO aku
Aku rindu r kt motor EGO aku tu...apa khbar dia ek skg ni...siht ke sakit ke...mkn ke..terlantar kt bengkel ke...
tp xpelah..da ada motor bru ni..aku kne bg tumpuan sepenuhnya pada dia...
nt dia majuk lah pulak...
ROTEX X BOLEH IDP COZ:tuan motor bodoh....(bkn aku! aku bli by tgan)tp aku nak tkr nme dia lari pulak....bkn lari dri aku..tp lari dri ALONG coz utang byk sgt...
ni aku pulak kne tggung mslh dia...menci ini org!
nme pun da blcklist....so aku pun kne r bergadai motor cinta hatiku...waaaa...byk sedih wow...

Tiada ulasan: