Khamis, 6 November 2008

SUSU

video
dlm kamus idp aku paling pantang ada susu kosong mcm video kat atas tu terhidang atas meja makan harian aku.
aku pun x thu knpa aku x ske susu,sama seperti sepupu belah abah aku
kiteorg dri kcik mmg x minum susu tp dia boleh putih melepak aku ni itam lekat x abs2smpai lah aku besar gajah ni.
kalau r aku putih, beratur mamat2 encem nak kat aku agknya kih kih kih....
tp xdelah aku terima kok ada kulit mcm ni x lah glp mne pun itam2 manis.. kih kih kih..
i love it..

Tiada ulasan: