Jumaat, 7 November 2008

PENTING

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments.com
MyHotComments
cs/43222">MyHotComments


1:walaupun aku lahir kat dunia ni pertama klinya aku meliht ibu n bapa aku tp kwn2 pun penting sgt bg aku,tiada kwn yang pertama dan terakhir dlm sejrh idp aku selagi aku bernyawa
2:hidup aku x pernah aku terpikir nak mencari @ memulakan sesuatu pergaduhan sampai timpul simbolkat dahi mereka ada lah MUSUH aku.tp sory mse n hari pun makin berlalu MUSUH ko ttp MUSUH aku selagi aku x maafkan korang.cepaterlutut kat bawah kaki aku skg kih kih kih xdelah aku grau2 jek aku da maafkan korang lah..walaupun korang yang bencikan aku untuk selama2nya,bgi aku memaafkan tu lagi mulia.
3:love@cinta sgt penting dlm kehidupan seharian setiap manusia yang hidup di muka dunia ini x kira di mane kite semua beradakan?.
cintalah pada DIA selagi dia untuk kite dan CINTAILAH ALLAH yang 1 selagi dia masih lagi bg kite peluang untuk bernafas di duniawi ini.
4:mak,abah,abang,adik,nenek,atok,sepupu,makcik pakcik,biras,besan,anak sedara,bubuh bacang darah daging yang mengalir kat dlm tubuh badan diaorg semua ada juga pada aku skg ini..

Tiada ulasan: