Jumaat, 26 Disember 2008

REUNION

waktu:8.30
lokasi:restoran terang bulan
people:lina,dewi n dayang

boring tp best! tu jek la yang dpt aku gambarkan perjumpaan aku n diaorg berdua mlm td
aini x dpt dtg coz TUNANG merangkap sebgai bakal SUAMI dia x bg dia jmpe kite org de sebabkan jauh(1km) pun x smpai kdai mkn tu,menciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
janji nak jmpe kol 8 tp tunggu PUTERI bersolek jd 8.30.bercinta aku tggu dayang bersolek bagai sedangkan nak lepak kat kdai mkan yang dkt2 ngan umh dia jek tp xpe sabar nak lepak ngan kwn2 terSAYANG aku lah katekan.
masuk ke kt kdai tu semua org tgk dok perhatikan AWEK2 cun masuk kdai tu(kih kih kih)
aku belanjar diaorg makan coz bkn selalu pun dpt lepak mcm ni lagi nt.
kiteorg mcm pakat jek selera mlm td makanan berkuah semuanya
aku oder bihun sop,dewi mee hailam,dayang special ckit dia oder bihun TOMYAM.pehhh sedappp...
air plak aku oder teh O,dewi milo ais sama ngan dayang x silap aku r aku pun lupa diaorg minum air apa.
borak2 tggu makan sampai cite pekembanga masing2 n perkembgan BADAN masing2
aku mestilah kne dulu coz aku GEMUK dewi ada berisi sikit dri sethun lepas yang terkejutnya dayang boleh kurus beb...x percayalah aku n dewi tgk.
makanan smpai n satay pun smpai kiteorg masing lagi mengomel n perut ttp isi
tepat kol 9.30 dewi nak alik p teman pakwe dia antr barang kt semerh
dyg pun nak kuar ngn member dia yang da tggu lama dlm kereta cume aku jek xde kwn pastu.
dyg ada gak ajak ikut dia tp aku x selesa coz aku x knl kwn dia tu
pastu kiteorg bersurai r...
aku follow dewi nak antr dewi smpai rumh
syangnya, kejapnya, cemburunya masa ngan aku yang aku pikir apa yang aku rancangkan menjadi tp selalunya TIDAK bergitu.
bilalah dpt lagi berjumpa minum n makan sama2...?????????

Isnin, 22 Disember 2008

maggi,roti canai dan wasiat

ari ni mkn maggi je......tp maggi tomyam
sedap r gak..dari xde....tp pagi td mkn roti canai
nazri datang ngan kakak n abg dia...
kakak n abg dia dtg pun nak titip(tumpang letak)
nazri kat umh aku jap je
mak aku kate kakak n abg dia nak p makhamah pasl kwsp
arwah mak dia
mak dia x wariskan pada anak2 dia selama arwah mak dia idp
tp mak aku da wasiatkan da..aku yang jd saksi coz aku yang tulis wasiat tu dari 100%
1.noranizam zakaria=30%
2.lina zakaria=10%
3.noorzarina zakaria=30%
4.muhammad firdaus zakaria=30%

Khamis, 11 Disember 2008

TAG

7 .Tentang aku:
1.Aku duduk dengan family..
2.Mak n abah aku dah cerai dari aku umur 6 tahun..
3.Manja(gedik kot):D..
4.Aku suka sangat makan lauk sadin kalau mak aku yng masak..sedapppp....
5.Aku ni kje kedai h`set je....
6.Aku cepat gemuk..tp ssh nak kurus r....bg petua lah mcm ne...?
7.ali solo

7.Pekara yang menakutkan aku diduniawi ini:
1.Mati..
2.Mak
3.Hantu....lagi2 iklan kat tv3 tu...
4.DIROGOL...sekarang jenayah makin menganasss........
5.Bercerai-berai
6.Polis
7.Sesat jalan

7.Lagu yang aku suka
1.Sampai Syurga-Faizal Tahir
2.Seputih Hati-Agnes Monica
3.Hindustan
4.Dandut
5.Akulah Kekasihmu-AXL`S
6.StadingInTheEyesOfThe World-ella
7.Nur kasih-in-team

7Pekara yang selalu aku sebut
1.ok
2.ko
3.mak
4.adik..
5.sayang
6.mak masak aper?
7.siot je..

7.Pertama kali dalam hidup
1.pertama kali dapat h`set masa umur aku 15 tahun(nokia3310)
2.pertama kali bercinta monyet masa umur aku 17 tahun tp bertahan sampai umur aku 20 tahun je
3.pertama kali pergi khidmat negara tahun 2006
4.pertama kali dapat motor skuter ego mak yang blikan
5.pertama kali pergi kuala lumpur masa plkn tahun 2006
6.pertama kali uruskan kdai h`set sorang2 pada tahun 2006 smpai lah skg..
7.pertama kali aku buat blog ttg dri aku n keadaan sekaliling aku dan org di sekeliling aku pada thun 2008 ni..:D

7.Orang yang akan terkena plak..
1.anjing
2.aqusukablog
3.erd4life
4.puterazhar
5.lianasalbiah
6.tangga step
7.buttonmybuttons


--setel--
jgan suruh aku buat lagi tag ni...
aku xnak!!!

Selasa, 2 Disember 2008

PATUNG


patong AVON aku,mak yang bg kt aku terima kasih mak

ADIK






salam...
ni adik aku...
nme dia zarina...pagill jek azie...
garang ornya tp kalau ckp lembut2 ngan dia bru dia ok lh...
aku yang kakak dia ni pun kne ckp baik2 ngan dia...
nt kalau ad pic dia yang cntik2 lagi aku msukkan kat cni
umr dia skg ni 17 tgk tggu keputusan SPM

NAZRI







tgk r aksi anak angkt mak aku ni
x padan ngan kecik
umr bru 6 thun ckp mengalahkan daud
adik aku tu.
sekli aku suruh dia buka buku belajar ABC suara automatik xde trus..
memang degil sgt2 nazri ni tido pun lasak sungguh kalau mlm tido beralaskan bntal n selimut pagi esok dak kat bwk kaki aku dah.
mak aku xde boleh jaga diri.... duduk kat rumah diam2 tgk tv
cobe kalau mak aku blik dia punya mengelitk. mcm cacing kepanas x geti diam
aku tgk kan berbulu jek biji mata ni