Isnin, 22 Disember 2008

maggi,roti canai dan wasiat

ari ni mkn maggi je......tp maggi tomyam
sedap r gak..dari xde....tp pagi td mkn roti canai
nazri datang ngan kakak n abg dia...
kakak n abg dia dtg pun nak titip(tumpang letak)
nazri kat umh aku jap je
mak aku kate kakak n abg dia nak p makhamah pasl kwsp
arwah mak dia
mak dia x wariskan pada anak2 dia selama arwah mak dia idp
tp mak aku da wasiatkan da..aku yang jd saksi coz aku yang tulis wasiat tu dari 100%
1.noranizam zakaria=30%
2.lina zakaria=10%
3.noorzarina zakaria=30%
4.muhammad firdaus zakaria=30%

3 ulasan:

mr. hafis berkata...

kenapa sikit?
sebab anda bertolak ansur dengan adik beradik lain?

eiza in the house.. berkata...

aaik naper tak balance?
sepatutnya kene seimbang..

Lina berkata...

mr.hafis-harta bukan segalanya
xpelah bg diaorg lebh...x jd masalah pun....lina x kisah janji lina bahagia nt
adik beradik ikatan ttp xkan putus nt lina ssh boleh mntk tolong mereka

kakak iza-;)
xpe kakak,lina kan akak mesti bertolak ansur