Selasa, 2 Disember 2008

NAZRI







tgk r aksi anak angkt mak aku ni
x padan ngan kecik
umr bru 6 thun ckp mengalahkan daud
adik aku tu.
sekli aku suruh dia buka buku belajar ABC suara automatik xde trus..
memang degil sgt2 nazri ni tido pun lasak sungguh kalau mlm tido beralaskan bntal n selimut pagi esok dak kat bwk kaki aku dah.
mak aku xde boleh jaga diri.... duduk kat rumah diam2 tgk tv
cobe kalau mak aku blik dia punya mengelitk. mcm cacing kepanas x geti diam
aku tgk kan berbulu jek biji mata ni

1 ulasan:

eiza in the house.. berkata...

windu kat dia jugak nie.