Jumaat, 26 Disember 2008

REUNION

waktu:8.30
lokasi:restoran terang bulan
people:lina,dewi n dayang

boring tp best! tu jek la yang dpt aku gambarkan perjumpaan aku n diaorg berdua mlm td
aini x dpt dtg coz TUNANG merangkap sebgai bakal SUAMI dia x bg dia jmpe kite org de sebabkan jauh(1km) pun x smpai kdai mkn tu,menciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
janji nak jmpe kol 8 tp tunggu PUTERI bersolek jd 8.30.bercinta aku tggu dayang bersolek bagai sedangkan nak lepak kat kdai mkan yang dkt2 ngan umh dia jek tp xpe sabar nak lepak ngan kwn2 terSAYANG aku lah katekan.
masuk ke kt kdai tu semua org tgk dok perhatikan AWEK2 cun masuk kdai tu(kih kih kih)
aku belanjar diaorg makan coz bkn selalu pun dpt lepak mcm ni lagi nt.
kiteorg mcm pakat jek selera mlm td makanan berkuah semuanya
aku oder bihun sop,dewi mee hailam,dayang special ckit dia oder bihun TOMYAM.pehhh sedappp...
air plak aku oder teh O,dewi milo ais sama ngan dayang x silap aku r aku pun lupa diaorg minum air apa.
borak2 tggu makan sampai cite pekembanga masing2 n perkembgan BADAN masing2
aku mestilah kne dulu coz aku GEMUK dewi ada berisi sikit dri sethun lepas yang terkejutnya dayang boleh kurus beb...x percayalah aku n dewi tgk.
makanan smpai n satay pun smpai kiteorg masing lagi mengomel n perut ttp isi
tepat kol 9.30 dewi nak alik p teman pakwe dia antr barang kt semerh
dyg pun nak kuar ngn member dia yang da tggu lama dlm kereta cume aku jek xde kwn pastu.
dyg ada gak ajak ikut dia tp aku x selesa coz aku x knl kwn dia tu
pastu kiteorg bersurai r...
aku follow dewi nak antr dewi smpai rumh
syangnya, kejapnya, cemburunya masa ngan aku yang aku pikir apa yang aku rancangkan menjadi tp selalunya TIDAK bergitu.
bilalah dpt lagi berjumpa minum n makan sama2...?????????

Tiada ulasan: