Khamis, 11 Disember 2008

TAG

7 .Tentang aku:
1.Aku duduk dengan family..
2.Mak n abah aku dah cerai dari aku umur 6 tahun..
3.Manja(gedik kot):D..
4.Aku suka sangat makan lauk sadin kalau mak aku yng masak..sedapppp....
5.Aku ni kje kedai h`set je....
6.Aku cepat gemuk..tp ssh nak kurus r....bg petua lah mcm ne...?
7.ali solo

7.Pekara yang menakutkan aku diduniawi ini:
1.Mati..
2.Mak
3.Hantu....lagi2 iklan kat tv3 tu...
4.DIROGOL...sekarang jenayah makin menganasss........
5.Bercerai-berai
6.Polis
7.Sesat jalan

7.Lagu yang aku suka
1.Sampai Syurga-Faizal Tahir
2.Seputih Hati-Agnes Monica
3.Hindustan
4.Dandut
5.Akulah Kekasihmu-AXL`S
6.StadingInTheEyesOfThe World-ella
7.Nur kasih-in-team

7Pekara yang selalu aku sebut
1.ok
2.ko
3.mak
4.adik..
5.sayang
6.mak masak aper?
7.siot je..

7.Pertama kali dalam hidup
1.pertama kali dapat h`set masa umur aku 15 tahun(nokia3310)
2.pertama kali bercinta monyet masa umur aku 17 tahun tp bertahan sampai umur aku 20 tahun je
3.pertama kali pergi khidmat negara tahun 2006
4.pertama kali dapat motor skuter ego mak yang blikan
5.pertama kali pergi kuala lumpur masa plkn tahun 2006
6.pertama kali uruskan kdai h`set sorang2 pada tahun 2006 smpai lah skg..
7.pertama kali aku buat blog ttg dri aku n keadaan sekaliling aku dan org di sekeliling aku pada thun 2008 ni..:D

7.Orang yang akan terkena plak..
1.anjing
2.aqusukablog
3.erd4life
4.puterazhar
5.lianasalbiah
6.tangga step
7.buttonmybuttons


--setel--
jgan suruh aku buat lagi tag ni...
aku xnak!!!

2 ulasan:

eiza in the house.. berkata...

oklah tu ....dah semalaman pikirkan jwpn ekk..hehehe

apei budak kampung berkata...

pening gak buat tag ni..