Sabtu, 24 Januari 2009

BLOG

salam.............
cuti2 raya cina!!
aku pergi mersing petang ni..doakan aku p n alik selamat
MERSING ko tggu aku,aku nak datang jumpa ko ni
tpkan npe ek aty ni x sedp jek r....
ermmmm
lupakan jek lah ek....doakan yang baik2 jek lah..
salam.......muahhhhhhhh!!

6 ulasan:

S90 berkata...

tq 4 b follower, very kind of u.. maka telah link kamu..

ab geldofg berkata...

slamat bcuti

NIMI♥ Co. berkata...

da smpai ke??hati hati ya!!

eiza in the house.. berkata...

hai..bercoti dgn sapa tu kat sna?

~~ciklinn~~ berkata...

re: dik akak nak carilah benda tu..akak pun hari tu tgok kat tv pasal ubat tittik permata nie.... huhuhuhu betullah pakai spek tak cute..wakkakakkakakka

dik kalu tau mana nak cari..bgtau akak yer dikk

Lina berkata...

s90-trima kasih sudi jd kwn blog lina
ab-trima kasih,selmt bercuti gak buat ab
nimi-da blik da ni..hihihihih
eiza-lina konvoi ramai2 ngan budak2 LC kekek ikut sekli kak
ciklin-t lina carikan ea,mak lina pun nak tolong carikan untuk lina smbil2 ubtkan mta dia tu