Rabu, 25 Februari 2009

SMS

salam....

per khbar ko?

aku lom jumpe kje yang sesuai ngan ko lah kt bp ni...

kteorg kt cni rindu kt ko..ko xnak alik bp ke jmpe kteorg....

oklah jaga diri baik2 kt sana..jgan buat hal.jga maruah family tau...

kteorg sayang ko muahhh...


^

^

^

mlm td aku terngt lak kt abg aku...

aku antr lah sms kt atas tu...

tp dia x bals...di tido kot.....

pastu mlm td aku boleh mmpi dia alik pulak..

aku:ea!gopal..bila ko alik

gopal:da ko bg sms td sruh balik..aku balik r ni..smbil kuarkan anak kucing dia dri beg....

aku:???bingung+tgh berfikir...cept betol dia smpai...


moral of thestory;Aku rindu kt abg aku...waaaaaaa waaaaaaaaaaaaaaa waaaaaaa!!
bila lah ko nak alik r gopal...ko xde duit ke gopal..
cian kt abg aku...dia merantau ddk kt jb.....
gopal=nizam.....
org kg petani suke paggil dia gopal...nsb baik x kisah..

Isnin, 23 Februari 2009

BZ WOW...

Salam........
22/02/2009 hari yang sangat bermakna bg kawan baik aku..
dewi dan pejal...
akhirnya diaorg ikt hubungan diaorg ngan bertunang selama 2 thun..
dan hantarannya...rm****.**
aku nak ucapkan SELAMAT BERTUNANG...SEMOGA SMPAI KE JINJANG PELAMIN...
N SEMOGA KEKAL HUBUNGAN SAMPAI KE SYURGA....AMIN...
kt bwh ni pic2 kenangan yg dpt aku amik..untuk tatapan aku boring2....
dan untuk aku selalu ingt kan dewi.....
21/02/2009(kol 10 lebih p.m)

hantaran untuk pihak laki2 seperti AL-QURAN...


sebahagia hantran untuk pihak laki2....13-15


tgh membalas sms abg syg mlm sabtu...
aku ada p tolong2 kms2 bilik n solek2 bilik apa yg patt r..


nazri ngan aktiviti dia yg tah pape jek...bersephkan rumh org...
v
v
v
v
v
v
v
22/02.2009 rumh dewi

dewi sedang di make-upkan....


setelah siap................ceeshe


tuan rumah nak interprim

salmi pun dtg...

dayang org penting yg memeriahkan majlis

azie tersingai2 jek ea..apa yg lucu tu?

ni kalau pose mmg maut.....he3

kt room dewi....aku,salmi,dyg n kakak dewi...^

aku n dewi

salmi n dewi

dayang n dewi

cian dia penat senyum..

sarung cincin untuk sahkan dia dah berpunya...

tgh belik cincin..... cantik..cantik..cantik...


salam nenek pejal..wakil ibu pejal....amik berkat..he3

kiss...sampai lebam......nak jugak..................

setelah siap majlis....majlis dlm bilik untuk amik
pic pun bermula......

ada anak dara..ada ibu org jgak..ada tunangan org pun..

masa untuk bergambr ramai2...

hantaran dari 2 belah pihak..


dewi bersama hantarannya..





pic aku x cantik.........x nmpk jelas pic ni..



tunang nya dtg pas majlis abs...

pic bersama mak n ayah dewi

sygnya kakak pada adiknya...so sweet...

pasangan yang diraikan...........
ok tu jek yg dpt aku amik.....
aku tggu majlis perkahwinana ko plak dewi.......
akan aku tolong semampu aku...

Jumaat, 20 Februari 2009

:-)

terpaksa@dipaksa?????????


buat2 senyum anak singa?????????

CUTE BABY





salam..so cute lah u ni..........
my dream bayi........

Rabu, 18 Februari 2009

MEEROJAK

salam...
tgh ari ni mkn mee rojak......
selamat menjamu mkn semua..walaupun aku rehat kol 2..org lain tgh buat kje...tp xpe..korang pulak tgk aku mencekik...



no pic..harap maaf..

Selasa, 17 Februari 2009

JANDA

salam

aku mmg x boleh tgk video ni.........
aku kesakitan keperutan......
tolong aku..........

POKOK

salam.........
selamat tgh ari....
penat bebenor... pagi2 lagi aku da berkebon...........
pasu kt dpn kdai ni da mcm lalang pulak.....
smpaikan da ada yang teguh pasu ni mcm segan mati x mauuuu...dia yang xnak mati.....
so ada harapan untuk idp lagi r tu.......
pic nya aku letk lain kli...tgh patah kaki ni...
aku akan pastikan pasu2 ni akan megeluarkan hasil yang cantik dan sedp mata aku nak pandg nt.....
aku sahut cabaran isteri perdana menteri tu...tanam tumbuhan hijau kt tmpt yang xde pokok......
kt cni ada...tp ckit jek....

Jumaat, 13 Februari 2009

TADIKA JUMAAT DAY

salam...

da siap untuk ke tadika....
muke dia comot.........hahahahha
aku bubuh bedak comot2 kt muke nazri bia x comel..bia aku sorang jek yang comel....huhuhu
ari jumaat berbaju sukan......x de songkok,dah 3 ari x jumpa songkok...ko makan ea songkok ko nazri????peyut membuyut jek tu....tiap ari aku bekalkan ko nasi dan lauk ayam..x cukup ke nazri oiiii...
tangki apa leh ai peyut hang ni ek?
tangki kontena kot..........hheheheh
jgan marah nazri......t akak bnja p main2 kat tasik Y lagi ea...

masih ketiduran lagi.......
mlm td tido lewat....
tgk tv ngan aku....
ni pun da kol 7.20...masih x up2 lagi...
kne kejutkan 2 3 kli......

RUTIN HARIAN KU













salam......
selamat subuh.............
kol 5 pagi waktu malaysia...hihihhihi
puan izan da smpai kt tmpt kje.....
aku yang hantr.....ni lah salah 1 rutin harian ku jugak....
hantar mak pergi kerja
kol 6 baru aku gerak blik..aku ni ank pmpuan mithali,tmn mak aku..dia takut sorang2 kje...aku pun kt tmpt kje mak aku buat gak kje........TIDO lah kje aku.........hahaha


OT










salam.....
selasa=7.30pm-10.30pm
rabu=7.30pm-10.30pm
ahad=ikut giliran mingguan
ni lah jadual aku OT......
time ni aku tgh bosan smbil tgk TV...bergini lah rutin harian aku
rasa nak berenti jek...aku tire r........