Isnin, 23 Februari 2009

BZ WOW...

Salam........
22/02/2009 hari yang sangat bermakna bg kawan baik aku..
dewi dan pejal...
akhirnya diaorg ikt hubungan diaorg ngan bertunang selama 2 thun..
dan hantarannya...rm****.**
aku nak ucapkan SELAMAT BERTUNANG...SEMOGA SMPAI KE JINJANG PELAMIN...
N SEMOGA KEKAL HUBUNGAN SAMPAI KE SYURGA....AMIN...
kt bwh ni pic2 kenangan yg dpt aku amik..untuk tatapan aku boring2....
dan untuk aku selalu ingt kan dewi.....
21/02/2009(kol 10 lebih p.m)

hantaran untuk pihak laki2 seperti AL-QURAN...


sebahagia hantran untuk pihak laki2....13-15


tgh membalas sms abg syg mlm sabtu...
aku ada p tolong2 kms2 bilik n solek2 bilik apa yg patt r..


nazri ngan aktiviti dia yg tah pape jek...bersephkan rumh org...
v
v
v
v
v
v
v
22/02.2009 rumh dewi

dewi sedang di make-upkan....


setelah siap................ceeshe


tuan rumah nak interprim

salmi pun dtg...

dayang org penting yg memeriahkan majlis

azie tersingai2 jek ea..apa yg lucu tu?

ni kalau pose mmg maut.....he3

kt room dewi....aku,salmi,dyg n kakak dewi...^

aku n dewi

salmi n dewi

dayang n dewi

cian dia penat senyum..

sarung cincin untuk sahkan dia dah berpunya...

tgh belik cincin..... cantik..cantik..cantik...


salam nenek pejal..wakil ibu pejal....amik berkat..he3

kiss...sampai lebam......nak jugak..................

setelah siap majlis....majlis dlm bilik untuk amik
pic pun bermula......

ada anak dara..ada ibu org jgak..ada tunangan org pun..

masa untuk bergambr ramai2...

hantaran dari 2 belah pihak..


dewi bersama hantarannya..





pic aku x cantik.........x nmpk jelas pic ni..



tunang nya dtg pas majlis abs...

pic bersama mak n ayah dewi

sygnya kakak pada adiknya...so sweet...

pasangan yang diraikan...........
ok tu jek yg dpt aku amik.....
aku tggu majlis perkahwinana ko plak dewi.......
akan aku tolong semampu aku...

5 ulasan:

ab geldofg berkata...

comel2.........kirim salam kt salah satu

eiza in the house.. berkata...

salam ina...tahniah kat dewi sbb baru bertunang..ina..bila nak tunang ngan bee syg tu pulak ...:)

ab..nak jadi org sni ker?...pilih2 jgn tak pilih..hehehe

Lina berkata...

ab=abg nak mne 1 ni..ada yg anak dara,ada yg mak org,tunang org pun ada.....
he3...
kakak iza=t lina smpaikan....he3..meriah kak dia tunang...mcm majlis kawin tau meriahnya..semua org ckp mcm tu...sedgkan buat mjlis mkn2.tp coz diaorg ni pameskan..tu yang best jek mjlis diaorg...

ab geldofg berkata...

aku nak yg tunang org....aku suka cabaran heheheh

Lina berkata...

ab=nak tunang org....x dapt den nak nolong nya mcm ni..hukhukhuk...