Rabu, 11 Februari 2009

PALING PENTING



barang yang akan aku hangkut setiap kli kemana jek aku pergi....
wallet,EYEMO,h.phne,kunci motorku,getah rambut,sepit rambut,pen untuk ugent.....
mesti pelik kan,aku xde alat make up.....xkan aku nak bawak p keje kot...kt keje aku x solek..rimas bangat........
make-up time perlu dan kalau berjalan2 jek.....xlah org jemu telek muka aku ni......coz jarang2 make up..barang2 make up pun boleh d jimatkan....
so marilah kite kaum hawa mula2kan berjimat untuk masa depan yang cerah.......hurey........

2 ulasan:

NIMI♥ Co. berkata...

ha a i buat business..
tak paham??tang mane yg u tak paham tu??

Lina berkata...

u jual apa?i tgk u pya pic2 mesti ada apa th kt atasnya..apa tu?i nak sebut pun x tau..