Selasa, 17 Februari 2009

POKOK

salam.........
selamat tgh ari....
penat bebenor... pagi2 lagi aku da berkebon...........
pasu kt dpn kdai ni da mcm lalang pulak.....
smpaikan da ada yang teguh pasu ni mcm segan mati x mauuuu...dia yang xnak mati.....
so ada harapan untuk idp lagi r tu.......
pic nya aku letk lain kli...tgh patah kaki ni...
aku akan pastikan pasu2 ni akan megeluarkan hasil yang cantik dan sedp mata aku nak pandg nt.....
aku sahut cabaran isteri perdana menteri tu...tanam tumbuhan hijau kt tmpt yang xde pokok......
kt cni ada...tp ckit jek....

5 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

hehehhe tanam jgn tak tanam....

dikk... kak lin dah lamalah add lina lah kat blog akak......tak pasan yerk...

Lina berkata...

ye ke.....
x pasan pun....he3..tima kasih kak....muaahhh
huh3

eiza in the house.. berkata...

wah semangat waja nie..teruskan :)

ab geldofg berkata...

nanti aku kasi tahu dia cbaran ko tu

Lina berkata...

cabaran=ko nak bg aku cabaran apa ni?
jgan lah.....
aku takut..hu3