Rabu, 25 Februari 2009

SMS

salam....

per khbar ko?

aku lom jumpe kje yang sesuai ngan ko lah kt bp ni...

kteorg kt cni rindu kt ko..ko xnak alik bp ke jmpe kteorg....

oklah jaga diri baik2 kt sana..jgan buat hal.jga maruah family tau...

kteorg sayang ko muahhh...


^

^

^

mlm td aku terngt lak kt abg aku...

aku antr lah sms kt atas tu...

tp dia x bals...di tido kot.....

pastu mlm td aku boleh mmpi dia alik pulak..

aku:ea!gopal..bila ko alik

gopal:da ko bg sms td sruh balik..aku balik r ni..smbil kuarkan anak kucing dia dri beg....

aku:???bingung+tgh berfikir...cept betol dia smpai...


moral of thestory;Aku rindu kt abg aku...waaaaaaa waaaaaaaaaaaaaaa waaaaaaa!!
bila lah ko nak alik r gopal...ko xde duit ke gopal..
cian kt abg aku...dia merantau ddk kt jb.....
gopal=nizam.....
org kg petani suke paggil dia gopal...nsb baik x kisah..

4 ulasan:

Pu3 berkata...

alalala
ciannye lina..
windu kat abg eh?
kite pun..
opsss..
hehehe..
jgn cedey2..
doakan die eh..
moga dia cepat2 alek..
t dia alek pelok dia kuat2 tau..
ckp akak kim slm..
hehehe...

Ajwin Ajeera berkata...

hi!
thanks ye singgah my blog!
:)
arab2?
bukanla..hehe

Usagi Tsukino berkata...

tq cz singgah blog sy..whai jiran.... bp dok tang mane??

Lynn - Mama Dhiya Qistina berkata...

hi salam lina.. thanxs ziarah blog akak & Dhiya Qistina... datang jengok slalu ek perkembangan Dhiya Qistina..
Lina ni manis lar.. siannye dia rindu abang dia ek.. insya'allah sampai rasanya tu perasaan rindu tu kat abang yg dok kat johor tuh. tah2 dia pun tengah rasa benda yg sama..