Selasa, 10 Februari 2009

TEMAN


aku bru bli pen n pnsel ni...teringt dlu mse sekolh2 dlu...bnda ni lah paling penting sekli dan pen n pensel goncang2 paling cantik dan mahal dia r 'the best '......
aku bli kt bajrai kawasan kg umh aku...dlu mahal nak mampus...skg rm2 jek....murah wow.....siau r....


MESTERI ANEH DAN GANJIL
BUKTI KEBESARAN ALLAH:
Abu Talhah Iqamanuddin
mak aku pinjam buku ni dri pakcik 1 kje ngan mak.....
aku ske bku2 yang mcm ni.....bersesuaian ngan dri n jiwa aku...
walau pun aku ni asyk tggal solat jek...M aku besar sgt...pale otak aku ni setan berjuta bilion...tu yang M jek.....tp xpe..akan aku perbaikinya dari ari ke hari..dari masa ke saat......
aku sgt teruja bca buku ni....rm 23.00 saja....



selipar peneman aku p mne2 jek termasuk ke toilet......tu yang ada basah2 tu...
selipar ni pun saksi aku berdate,makan2 kt luar..aku berjalan2 ngan nazri,mak,dia n adik kesayangan aku....huhhuhu
rm10 jek DIA yang blikan....;)



kt sni lah tmpt aku berjiwang karat n bermacam infomasi aku dptkan....
peneman setia aku kebosanan,ketidran,ke ke lah bagai ktenya....hihhi

2 ulasan:

NIMI♥ Co. berkata...

semue bende yg u post ni u tag erkk..rajinnyer..hehehhe

Lina berkata...

hehehheeh...hilangkan boring......ikutkan x tau nak masukkan apa kt blog ni.....so humban kn jek lah pape yang rasa di hati ni nak sumbtkan kt blog ni....