Selasa, 10 Mac 2009

ADA JEK....

Salam.....
da lama x potong kuku nazri...kne lah gak potong mlm2..abs siang mmg x ada masa...
nsb baik x ssh nak mntk potong kuku....bgs nazri....
tgk lah jari jemari nazri...montel2.....

pas tu lapor pulak.....
nsb baik dlm peti ais ada nuget....
kte masak nuget tempura....nazri nya tgh main ngan kereta control dia...

budak kelaparan....panas2 pun masuk mulut....
sruh wat mke mkan ngan rasa sedp boleh mcm tu pulak dia gayakan...
gagal lah nazri nak jd model montel mcm ni..he3...

da kenyang masa untuk singai berpanjangan....:D
pas amik mak alik kje kol 11...
kteorg tgk INTAN astro 105...
tgk rambut mak mertua INTAN kembang mcm pontianak...
dan aku jd mangsa nazri sikat2 rmbut time..nak berubh jadi
pegunting rambut org pulak da....


tgk lah dia sikt rmbut aku mcm ner....mcm nak tercabut tempurung rmbut aku ni....
ganas sgt lah awak pendandan rambut...sakit wow rambut saya.....
mau tertanggal da.....~~
pic mak aku..he2....mak ssh kalau nak d ajak bergambar bagai...
pent alik kje....cian mak aku.....
mse ni INTAN da abs...tgk certa si INDAH pulak.....mak ni peminat certa indon....

1 ulasan:

Lynn - Mama Dhiya Qistina berkata...

dengan segera akak rasa nak makan nuget.. huhu