Sabtu, 7 Mac 2009

HAPPY BESDAY BOY~~~~

salam.......
hari sabtu 28/02/2009 adalah besday boy nazri...family aku buat majlis kecik2 untuk anak angkt mak yang mak syag ni...
tp di sebabkan ari sabtu semua kerja...
kte org buat pada hari ahad....01/03/2009
aku ngan mak pergi pasar...cari ikan untuk buat laksa JOHOR

Dok usha ikan murah...he3...
kek untk nazree besday...
menu2 untuk majlis mkn2 ari tu....
kuahnya x kuarkan lagi..coz nt x sedp lak kalau da sejuk...
tgk masih pakai suar tido lagi..tetamu dah dtg..
adik aku ni mmg budak mucuk r...
malu sungguh..pic ni aku amik curi2..
adik aku tgh mandi..kwn2 dia aku layan ajak mam dlu....

aku pun mam sekli..x mau amik pic...malu i tau..
mak n cik.noma( kakak mak aku)..tgh mkn...
tp tetamu x mai lagi..diaorg lapar...

bila lah boleh mkn ni..lama dah tuggu..he3..
acara yang di tunggu2....doa di baca
potong kek plz...
mak aku pulak yang interprim senyum...
besday boy yang bru nak senyum...apa angin x tau lah..
tgh mkn kek...napa muke mcm tu nazri..?


tuan rumah kepenatan..kemas sorang2..tp still boleh senyum.

Tiada ulasan: