Sabtu, 7 Mac 2009

KECIK-KECIK..., MAK




salam.....pic ni mmg x memuaskan pun kalau tgk..
tp aku ni mne r pandai amik pic..suke2 pandai lah..hahahahhaha
pic ni gmbr2 lama aku kecik2 dlu...atas sekli tu adik bongsu aku...
tp skg ni dia da form 2....
comel sgt dia mse baby...
x boleh ddk..coz gemuk....skg ni da jadi lidi..he3..kurus kering..
dlukan dia pas mak aku lahirkan...mak aku hantr kt umh atok aku..coz mak aku x boleh jga sbb mak aku kje siang mlm....
atok aku trma lah daud ni....
time tu x pggil daud lg..paggil firdaus....tp pas ddk ngan atok smpai dia 6 thun...
org sana paggil dia daud...
pic bwh tu.he3..malu plak nak cte..
pic aku ngn abg tunggal aku..
aku ske gila tgk muke abg aku mse dia kcik2..
rambut dia tercacak tggi..
pic ni pun amik kt kg...
aku n abg aku pun dlu kcik2 ddk ngan atok..
time ni mak aku n abah aku blom cerai lagi...masih idp bersama..
idp kami dlu susah..byk menumpang nsb org..
tp skg ni alhamdullah..mak n abah da cerai mse aku 6 thun x silap aku..
kte org semua amik keptsan ddk ngan mak..x sggup wow jauh dri mak..
time tu mak tgh sarat ngdongkan daud....
mcm2 halangan idp kteorg tempuhi bersama mak...
ok da lah x mau byk cte...salam...

Tiada ulasan: