Isnin, 16 Mac 2009

KKKL BAS DAN ANAK KAK IDA

Salam......
sabtu pagi waktu berkerja...
hari yang x bosan..coz anak kak ida ada.....
seronok main ngan anak kak ida.....
dia ske menulis...pandai baca.....sebut nma dia ngan penuh pun dia pandai.
nme ummi n ayah dia pun dia pandai....petah sgt berkata2....

nama saya farisyah atirah...

kte org p tgk bas x cden,...bas ni bru smpai kt bp dlm kol 12....
bas ni park dpn kdai aku....xcden ngan lori kt smpang renggam....
time ondway nk ke JB....
kate abg man penumpang penuh msa ni,nasb baik lah xde pape terjadi....
lorinya lari....


sisi kiri bas....bahagia pintu..bas terus..lori langgar pintu smpai ke belakang bas....
ada lah garisan terseret....


ni dari jauh...

anak kak ida tengah godeh2 rambut aku....
sepitnya lah,ikt nya lah..aku pun melayan jek...
xnak dia bosan...
ok tu jek cte ari sabtu aku.....

2 ulasan:

eiza in the house.. berkata...

alahai cutenya dak kecik tu...kim slm ekk ina..nasib baik bas tu tak masuk gaung ke ape kan ..

Lina berkata...

tulahnasb baik ckit jek..tp nywa tu byk dlm bas,,,bodoh lah lori tu kan....x berhemah sungguh bwk lori