Rabu, 11 Mac 2009

MAKAN,BANK DAN ...

salam....
smlm kol 2 aku ngan pengikut setiaku alik rumh....
mak sruh alik....bg duit myak n duit mam....
pastu blah cpt2 coz takut x cukup masa nnt....
tp nak kuar lorong rumh aku nmpk ada org jual goreng pisang yang pames kt ctu..
kteorg bli r rm2 je.....
pas tu trus grk p kdai nasi ayam.....kt jalan omar(bastand lama)

kedainya seblh rose vanilla tu.....may tolong oder..aku tggu kt motor jek....
tp panas sgt smlm....smpai kakiku gulap bangat...:D

kdai ni ada 1 tomboy tua...boleh than gatal r..si may dok layan pulak...
naik takut aku....kteorg bli milo ais kt kdai dia....tp masyallah tawau hebeh...
mcm lupa letak gula jek...kompom kdai ni aku reject..(x)

pas tu p AM bank.....tggu may cucuk duit......
lau x aku p sendri tolong cucuk kan..tp aku x berani r...
kalau pape jd..aku x sggup bertaggung jwb.....
tu yang hangkut may sekli p kuar...

sja jek amik gmbr meter superbike kesayangan aku ni...
perhatikan lah tol2....myk full tu.....bru isi tau....

goleng pisang kami.......panas dan sedappppp.......

milo yang tawau hebeh ni!

nasi ayam kami........rm3 sahaja........
byk murah kan..
sila2 r dtg bp kalau nak mkn murh......
byk smpai aku x abs..bg may tolong habiskan...

may bersama peha ayamnya........senyum..senyum....:D
byk gulap itu ayam...lagi sodap....~~


setiap entry...kne ada pic tuan rumh..buat tatapan masa tua nt...
hahahaha....muke byk blur r..coz ngatok sgt pas makan..
tp tahan jek.......buat lah pape yang ptt supaya x ngtok.....
k lh..nt aku cte apa aku buat untuk ilangkan ngtok aku...
cau cin cau.....:D

Tiada ulasan: