Isnin, 9 Mac 2009

PASU BUNGA,KUCING DAN SI COMEL APPLE..


apple..........

td apple dtg kdai aku..
da mula ramah n knl aku da....
abg dia x dtg....ikut pak dia jln2....
cute x dia....
dok cium tgn aku,pipi aku..
paggil aku kakak lina..



pak tam...kucing yang sgt sombong..
kak iza paggil pun dia ssh nak toleh...muke dah lah menakutkan...
pandang manusia mcm nak telan jek........
ini lah bunga yang ari2 aku siram..ermm tp xnak tumbuh2 n bunga2 pun..
yang seblh nya tu mmg da mati........blom lagi tukrkan ngan yang bru......

2 ulasan:

eiza in the house.. berkata...

salam ina..
ina..ko amik pic kucing tak macho tu..iskh2 boleh lak dia tak lari..terkangkang lagi uiskh tak malu..nie adik sapa tu lupa la nama abg dia..comeinya..

Lina berkata...

salam kak iza....
smlm pas apple yang abg dia nma yang yang tu pergi alik...lina ddk2 luar tgk bunga..pas tu dua ddk kt ctu smbil pose mcm tu...hahahaha
lina amik r pic dia...pandai dia control muke dia tu..mcm nak telan org....