Rabu, 22 April 2009

ANDAI ITU TAKDIRNYA,ONEDROPperfumes.




salam..aku bru selesai baca buku ni mggu lepas....tp bru ari ni aku masukkan en3nya...asyk terlupa jek nak masukkan....novel ni r yang aku bli kt JB KIP MART mse en3 aku ke JB tu..Kt btu pahat mmg da lama aku cari2..x jumpa2 pun.... sepanjang aku baca novel ni..demi ALLAH aku katekan..air mata aku ni x berhenti menitis2..smpai adik naik risau napa aku ngis mcm org mati anak....tp mmg sedih r...ni skg aku da jinak2 alik baca novel n cerpen on9 plak...adik asyk ckp jek ngis lah tu..ceritanya sedh mmg lah akan menagis kan......
aku nak sruh adik baca lak novel ni..tp dia x mnt pulak....katenya takut terikut2 emosi dlm
sesebuah novel...ayo....

ONE DROP PERFUMES..
salam....mak aku da beli da myk wangi yang orang cerita2 ni...
teringin sgt2 nak try jenama myk wangi yang mahal2...
tp..mcm baunya lebih kurang jek.....

ni pun pagi td aku bru teringat kt myk wangi ni..kalau x..bilanya aku nak wat en3 ni....
aku pakai no7...kalau no8 pmpuan punya mcm bau kacang..huhuhuhu...
oklh tu jek cte wt mse ni..nt ada cte lain aku msukkan lagi ok!
tatatititutu

Tiada ulasan: