Rabu, 22 April 2009

GUMOL:(


rindunya kt gumol........
salam......pic gumol mse dia baby lagi.....tp skg gumol da mati...
abg aku kte dia mati kt kelantan mse abg aku bwk dia sekali ke sana...
kalau aku OT mesti pic gumol aku akan tgk jek..rindu kt dia...
gumol ni cacat mse dia kecik2..lari2 jatuh coz ke4 kaki dia sgt2 lemah..abg aku syang bangat kt beliau rajin2 kalau mlm2 abg aku ddk umh urutkan kaki gumol ni..smpai lah dia sihat...
dan sgt2 mencuit hati kteorg kalau dia nak ehem****...ayo...dianya suara nak kuar umh da mcm nak berperang...dia x pernah kteorg bgi tgk keadaan luar rumah..smpai lah dia da pandai mengatal...suaranya buat kteorg asyk nak ketawakan jek....ae lupa lak nak gtau..gumol ni betina lor....anak dia pun da mati da....kuning nme beliau..tp picnya x pernah d ambil..kecik2 lagi abg aku da angkut bwk p JB...oklh tu jek nak cte..yang aku rindu kt gumol...
sekian tu sja untuk masa ini..
tatatititutu

5 ulasan:

lalala berkata...

huhu..knp gumol??

nyway cute gler lorhh..
eyhh..cute je.. gler x T_T

~~ciklinn~~ berkata...

alahai ciannyer.... ko ni mcm laki akak lah suka kucin..akak lak takut kucin

Nash Taj (^_^) berkata...

slm oit..ko chat aku eh...yeke xleh rply...aku rply blh...xda hal...huhu apapn nice 2 meet u...

Nash Taj (^_^) berkata...

watla chat mix...sng chat...

Lina berkata...

gumol da KO lor lalala....da 1thun lepas....tp bru skg dpt buat n3 dia...asyk lupa jek...
ciklinn...lina lgi penakut ngan kucing..just tgk panggil2 tu blh r..kalau nak belai2@usap2...lina lari dlu...huhuhu
nash taj=hai salam perkenalan..aku x pandai r wt2 chat mix ni..hang ajo ler..