Sabtu, 25 April 2009

HARI BARU...


Salam......
ari ni adalah hari aku yang baru dlm idp aku..
aku terpanggil untuk berubah kepada yang lebih baik..insyllah...
dengan berkatNYA aku bersungguh2 ingin berubah.....
da lma aku ingin seperti ini..tp aku blm kuat lagi pada masa tu....
horeyyyy....aku nak kekalkan aku yang terbaru mcm ni....
bia org nak kte apa...aku tetap aku.....salam...

7 ulasan:

Maswani berkata...

salam..smoga sentiasa ke arah yg lbih baik..4

T.u.Y.a berkata...

yea yea..makin cantik bile dah wat perubahan tu...akk sentiasa menyokong..

Lina berkata...

terima kasih ea kak maswani dan kak tuya...terima ksih byk2...lina pun berharap mcm tu jgak...

Pu3 berkata...

alhamdulillah.
smoga hari2 baru lebih indah wat lina.
meh umah akak meh.
meh amek award.
moga lebih berseri2 idop.
hehe.
=)

eiza in the house.. berkata...

salam,

syukur alhamdulilah..:)

shi3la berkata...

wahhhh chomellnyer adik akak yg baru nie....alhamdulillah

yg penting atey dik...tiada siapa yg boleh merubah adik melain adik sendirik..tetapkan atey dan kuatkan iman..InsyaAllah semuanyer akan berjalan dgn baik...

takyah dengor ckp org..bukan diyer kasik adik makan ponn...

akak suker adik pakai tudung..nampak lebih ayu dan lebih chantekk...:)

Lina berkata...

terima kasih kak shi3la...ala jgan puji byk2..lina tgh berusaha ni..walau pun baru brapa ari..rasa tu mcm2 ada..hehe..tp insyllah lina akan kekalkan haty untuk ubah semuanya....