Selasa, 21 April 2009

KENANGAN 2000


itulah abah aku...zakaria nmenya..mse ni bdn abah berisi lagi...
abh tgh teguh aku tu..kt buah jambu yang aku pegang tu ada ulat..
dia sruh aty2 pilih...yang bju ijau tu aku lah..kecik dan pendek...
aku ske tgk pic ni coz rambut aku comel jek....12 thun lah ktekan...

daud...sepanjgan aku berblog x pernah aku tunjuk pic adik laki2 aku yang bongsu..
nmenya firdaus...pic ni mse umr dia 1 thun..tp masih blm pandai apa2 lagi....nak duduk pun x pandai lagi coz bdnnya sgt gemuk dan montot tu yang duduk pun leh tombang...

tgklh pic over dari 4 dara sunting yang comel2 ni..
yang paling over da tentu lah aku..huhuhuhuh
jgan terkejut kalau aku katekan skg ni yang tengah berdiri dari 4 dara ni
bulan 6 nt dia akan melangsung perkahwinannya....umrnya baru 18 thun

pic ni aku dan my brother...nizam...kmi masih kecik lagi tau...aku 3thn..abg aku 4 thun..
ada story mory mse pic ni d ambil..tp aku xmoh cte kt cni..malu!!!
tp walau pape pun..pic istimewa abg aku yang comel tu..tgk r dia senyum2 kambing...
aku tgk pun mcm nak cubit jek...pic aku x comel...monyok jek..aku ni penakut kecik2...

ni budak montel nya pic...sgt lasak kecik lol.....
x thn nak jga gelagat dia....mak aku kawal pun boleh tinggi suara..lagi aku yang muda ni..mesti boring jek...mse ni arwh mama nazri ada lagi...

Tiada ulasan: