Khamis, 9 April 2009

KERJA BARUKU...






salam....wow skg ni ambo sgt bz lol..mengalahkan kje kera jaan jek...apa kaitan ni??
ahahahahahahha..
skg ni aku da kne buat kje terbaru.yang paling lama di tinggalkan oleh di GUNDIK2 terlatih bos ambo....
bru skg ni nak mntk pertolongan ambo wat kje kne beliau..
sgt lh berapi haty ambo..beliau cemburu tgk ambo dok rilex2 kt bawh ni.....hahahhahaahha
sgt sadis ayat ambo...
tp xpe2...ambo ni RAJIN:D..................
small mcm kuman lahir x cukup bulan r kje2 yang beliau bg kt ambo ni.....
usha sendri r pic2 kt atas yang ambo dok rajin amik..smbil2 rehtkan tulang temulang ambo yang da nak lari dri posisinya...:D

kje2 yang ambo kne buat adalah seperti yang berikut..

1.ceraikan kertas2 tu dari pasangannya....mcm zalim r pulak cerai2kan...

2.susun nombor2 seperti yang tertera kt bawah invoice slip bawahnya..nak pakai yang bwhnya jek...yang atas tu buat dek jek lah...hahahah sgt zalim....

3.da siap susun ikut nombor,tebuk slip tu dari angka 0001 bawah...2000 atas sekli...sebenarnya lebih lebih lebih dari 2000 tau.....sja xnak poyo sgt...ayat x hinggat:D

4.da siap tebuk....masukkan dlm klip yang da di sediakan...masih ikut turutan ooo1 bwh...2000+++++ atas....tgk + aku tu brapa....melebih2 ok...

oklh tu jek lah cito ambo sepanjang minggu lepas....ambo buat ngan sekuat tenaga ambo..yang x brapa nak stabil ni..coz ambo sgt bz wow 2 mggu lepas...antr brang bagai kt kdai2 hp+runcit....

ok cau..cin..cau...syuh..syuh..syuh..syuh...:D

Tiada ulasan: