Khamis, 9 April 2009

OPIS GIRL YANG BUZY....







salam..en3 ni seblrnya 1 ari bulan punya..tgk bertapa rajinnya diriku ini.....
punya lah lma nak update.....xde sapa nak tolong updatekan...he3
ni..nak cito ckit ni...1 ari bulan aku kne jd opizz girl lol.....
pent wow....da mcm JANTAN dok kt atas motor dari pagi smpai petang....
seharian antr top up...cuctermer...
ada lah lebh dari 1o kdai aku p....pic2 kt atas tu semua kdai yang aku p....
selain kdai hp top up ni pun kdai runcit amik gak....
jdlah aku seharian KETAM PANGGANG...berjemur di tgh2 panas terik..bawak motor mcm kura2....20km/jm jek aku bwk.....untuk antr top up-top up ni...
ok lh tu jek kje aku untuk tu..nsb baik esoknya opis boy dtg...lau x jdlah aku KETAM PANGGANG lagi..

Tiada ulasan: