Selasa, 19 Mei 2009

PINGGANGKU BENGKAK

Salam......sory lah memember2 semua..aku da lma x update blog...
aku MC panjang r...3 ari aku MC....
puncanya seperti yang korang baca TAJUKNYA lah kan...
aku jatuh tangga kt rumh aku r.......tp betol2 bucu tu kne pinggang kanan aku...sakit..ALLAH saja yg MAHA MENGETAHUI...
menagis tersedu..sedan tau nak tahan skit....
pergi klinik da mcm org KEGUGURAN ANAK org tgkkan aku......lagi r kuat org dok ngata jek....
BENGKAK di pinggang aku ni smpai ke hari ni msh belom sembuh2 lagi...dan aku x pergi pun x-ray tulang yang bengkak tu..tp aku pergi kerja...takut r kalau cuti berpanjgan aku di berhentikan kerja...walaupun aku da buat temu janji bersam doc....
punca aku jatuh adalah...just nak mop dapur jek..time tu kol 8 lebih....aku nak mop lauk yang aku tertumpah ke lantai....aku buat r sorang2..time nk perah mop tu dan aku sebgai seorg wanita dgn sepenuh tenga luaran dan dalaman telah terslh SKILL r..tu yang kedebokkk...jatuh mcm nangka bucuk...hihihihih......

heheehhe....

8 ulasan:

dkama berkata...

alahai ciannye lina... dah jatuh ditimpa mop... rest2 mudah2an cepat sembuh

Lina berkata...

uik!!?...mne di timpa mop...mop itu pun turut jatuh sama tau gak??huhuh
jatuh bersama2 mop...baru benaran tu...

dkama berkata...

hehehe cian kat mop... sudah jatuh ditimpa lina... oOoo buli mop yer... tak ngaku la tuh... hehehe

GOMO berkata...

YANG TERINDAH BUAT MU NIZAR BINTANG TIGA http://www.gomounited.com/2009/05/kenangan-indah-buat-mu-nizar-bintang.html

dkama berkata...

Aik senyap jer... sakit kaw kaw ker dah Lina nih... oit cepat ar sembuh rindu ar nak tengok Lina mengarut ...

Lina berkata...

hehehehe...still ada ni..xtau nak nggot apa..tp byk cetra ni..huhuhu
jap2 nt lina update..apa kbr wife dkama?kim slam ea..ckp adik lina kim salam..

dkama berkata...

I.Allah kalau ingat ar... ari nih baru balik umah... dah seminggu tak jumpa wife... hehehe

lina berkata...

fuyoh...lmanya tingglkan wife...mesti rindu sgt2...xpe2...semua tu COBAAN..nak cari rezeki katekan lah..:D