Isnin, 11 Mei 2009

SELAMAT HARI IBU SEDUNIA

Salam....sabtu mlm aku,abg aku dan adik nak smbut hari ibu untuk mak aku...kteorg buat kjutan untuk dia..di sebabkan aku xtau nak blikan apa untuk dia...aku rasa nak buat mkn2 jek..masuk perot kenyang jek...mak xtau pun kteorg buat ni...just aku,adik n abg aku jek..
aku bli kek ngan adik..abg aku bli satey makanan kesukaan mak aku...
time ni baru kol 9 lebih...aku ngan adik p mkn dlu....kteorg mkn kt bangsal...
aku oder nasi ayam goreng,adik mee rojak..dan 2 air limau 1 ais dan 1 suam jek...
kteorg da blik bandar dari petang..
p lah care4 dan prima moda....time p tu ada promosi harga kain sepasang rm10 jek..tapi benang hitam r....tu yang murah..kainnya x cantik sgt lah...x berkenan aku....aku just tgk2 jek...


ini mkanan aku..


ni aini mmber kamcing aku..dari sekolh menengah lagi...
kje kdai kek yang aku blikan untuk mak aku...FAMILY KEK nme kdai di beri..boleh tgh r kek kt kdai ni..ceh2 aku berpantun 2 kerat pulak..

kek khas untuk mak aku...sedp...tp disebabkan family aku ni mmg bukan hantu kek@teruja mcm berok kalau tgk kek...just buat2 syarat jek kek ni..tp apa slahnya hari yang khas untuk mak aku....harus aku blikan untuknya...

tamak sgt bli byk2...xpe..smbung mkn besok jek..aku panaskan....sedp jgak mkn...:D

kte org ber4 jek smbut hari ibu untuk mak aku..azi blm balik kje..nazri pun xde..ikut akak dia blik rumah taman pantai. family kecik aku ni...kmi x mkn besar2 pun..just 1 kek coklat yang smpai kehari ni x gerak2 pun...xde sapa nak mkn kek lah..sapa2 yg boleh tolong habiskan??plz info me k..nt aku pos lambt...kalau smpai ke tgn korang basi.jgan salahkan ibu mengandong ok...uhuhuhu
dan satey fev mak aku...50 cocok abg aku bli..tu pun bawak balik lambat...jenuh aku tggu nak hidangkan satey tu jek..mkn masa betol r abg aku ni...






(INI HANYA 1 KENANGAN SEMASA BERSAMANYA)

2 ulasan:

dkama berkata...

mak ai ramainya... meriah meriah

Lina berkata...

adik beradik dia 9org...3 xde...plus2 ngan menantu plus2 ngan anak2 hantu...huhuh
tu yg ramai...blm makcik pakcik family adik ada...lina mse ada kje kwin abg ke 6 dia pun da ckp malu da...tp best layan family diaorg...happy jek..ssh nak marah2..