Rabu, 3 Jun 2009

AWARD TERBARU...


Salam....ari ni aku dapat AWARD dari DKAMA....di sebabkan aku pun pencinta kedamaian..wajib bagi aku untuk mencopet AWARD ni..mengenai dkama yang aku sedia maklum adalah pekerja yang sentiasa berduit yang pencanakkan diri di PUNCAK GENTING,mempuanyai isteri yang tgh sarat megandong(semoga baby sihat2 saja dlm pelukkan ibunya)hehehehehe....
seorang yang suke ROCKKKKKK!!!!!!!!!KAPAK.. tu yang aku dpt AWARD kapak tu:Dhahahahahahahhahaah
ok finis tentang beliau..kalau ada rahsia lagi tentang dri dkama kalau nak bg tau..cpt2 bgtau kat blogku...nt akan ku bongkrkan..wakakakakakak(ketawa setan jap)
tentang driku ni..mmg perncinta kedamaian dan keamanan..sama jek x aytnya ni?????????ermmmmm hentam sajal ah...huhhuhuhhu(gelak baby)tentang dri aku yang comel ni...harus aku memuji driku ini..kerana xde sapa nak puji aku:(((menagis mcm orang ilang anak)huhuhhuhuhuuhuhuhuhuhuhuh:((:((sad:((sad:((sad....
AKU ni??????aku biasa jek....awek cute lagi meletop di batu pahat ni ngan peyut muncitnya...coz haty byk sonang....dan tgh berusaha untuk kurus coz nak pastikan RAYA 2009 ni aku muat pakai bju2 raya aku..wakakakakakkaka..certa x hingat dunia...di sebabkan ada pic kapak tu..aku nak cte ngeri punya hal...mse kecik2 dlu..kalau x da awrah sepupu aku kne hayunkan kapak kt dri beliau..dan aku adlah pembunuh termuda yang akan megemparkan negara malysia..hahahah..
tp nyawa beliau sgt panajng..dan skg sudah menjadi makcik wow aku..anak dia da 7bulan skg...tahniah2 kak zira....ok tu saja laporan dari ku dari bilik berita HOTLINK WINGTATT SDN.BHD...akhir sekali PEACE~~~~~~~~~

4 ulasan:

dkama berkata...

hahaha suka men ngan kucing kat bawah tu...

TQ2... PEACE...

lina berkata...

SESAMA...LEGA HATY INI DA SIAPAKAN KERJA SEKOLAH YANG CKIGI DKAMA BERIKAN...:D:D:D:D

dkama berkata...

Untuk pengetahuwan lina my wife tak jadi mengandung.... so kami kena usaha untuk len kali... lum ade rezeki nak jadi ayah lagi nampaknye..PEACE

lina berkata...

LA.............KNPA?DIA GUGUR KE?:(TUMPANG SEDIH YE...XPE..MUDA LAGI..BOLEH USAHA...USAHA TANGGA KEJAYAAN..HUHUHUH