Sabtu, 13 Jun 2009

DI ROMPAK...

salam...
peristiwa 12/6/2009 hari yang mmg aku x boleh lupakan.......
kdai tmpt aku kje ni kne rompak..
abs semua duit2 ilang..aku di pukau untuk seketika...tu lh yang aku tau dari org atas...
ish2...aku duduk kt kdai yang kcik lagi x berduit ni pun dia dtg rompak.....:(
dalah mls aku nak ingtkan blik...menjadikan aku lagi takut nt....oklh..slm...

4 ulasan:

anaklaut berkata...

salam.

zaman sekarang ni mcm dah tak selamat lagi..

syukur.anda selamat..

haruan tasek berkata...

bolehnya ko di pukau ya

CuTeMiUt78 berkata...

ish.. bahaya gak tu.. sib baik tak diapa2 kan..

dkama berkata...

ayarrk!! lina kena pukau... bahaya statment nih... buat report polis kompom polis kata subahat... sib bek lina tak kena kidnap...