Selasa, 9 Jun 2009

PASAR MARI&KAD JEMPUTAN


Ikan..ikan..ikan...sekilo 8ringgit....mari..mari...beli ikan..ikan..ikannnnnnnnn....
ada ikan caru,ikan yu,ikan jossssssss pun ada....(heheheh)
saja jek gurayyyy2..tgk2 kalau ada2 ciri penjual ikan yang profesional....
laku ikan denn...kayoo makkk oii!!
(tgk r ikan yang aku snapkan tu)....pelik wow.....(jadi jakun time ni...)
aku kira ok apa jakun kt ikan...dari azi....nak masuk dlm paso ni sruh adik bawakkan myk kapak..pening kepala bau ikan2...adoiiiiiiiii...ni orang london baru blik malaysia r ke???



mak aku tgh memilh sotong yang terbaik....dari yang baik2....
untuk dapatkan rasa yang terbaik dlm masakan..(apa aku merepek ni????)

3 ulasan:

dkama berkata...

ayaaarrk!! ikan jos pun ade... hahaha...

Zuhaini berkata...

cantik cincin tu! :)

*saya follow u ya! :) ngehehehe

Basikal Jepun berkata...

Jom singgah tengok barang dari Jepun..! http://jepunmari.blogspot.com have fun..matta ne!