Rabu, 1 Julai 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU SYAWAL DAN IJOL

Salam semua nya.....
n3 kali ni ada pengantin baru tau...
2 pasang lagi
iaitu abg syawal n abg ijol...
diaorg ni abg DEWI..
my friend....
bertempat dia kg.pertani
bkn sungai pertani kedah ok...
ni kt batu paht saja........

time ni pasagn baru nak berarak kr rumah pegantin laki2...
ermmm...aku r jadi juru photos nya.....
dewi bg tanggung jwb yg seronok kt aku r...
mcm tau2 jek aku ske amik gmbr...
tp pic2 ni xlh secantik juruphotos yg pro..
aku msih junior lagi....tu pun msih x junior lagi..hahahahah
apa aku nya bahasa daaa...

tema pakaian merka mmg x sedondon...
kalau sdondon nt tersalh pasangan pulak ok.....??
da siap di santap oleh org2 kampuang semua..
masa utuk potong kek mereka...ada 3 tingkat tau.
tp sayang..aku x rasa pun...
sedihnya haty ini x dpt rasa kek pengantin:(

da siap segala mcm acara...tabur duit syiling n gula2 pun da...
silat pun da..berarak pun da jgak.....
da tba msa amik gmbr bersama dgn family 2 pihak pulak...
ini pihak mertua abg.syawal......

dan ini pulak family mertua abg ijol........

abg ijol bersama mertua dan mak ayahnya...

ya.......adik kepada mempelai yg di raikan pada hari ahad tu..
di perkenal kan.....dewi yana.........
pewittttttttttttttt.........
awek cun lah.........

ok...nak mmperkenalkan tukang masak yg bertanggung jwb
memasak yg sedp2 untuk tetamu2 yg hadir...
abg ijal.....abg kepada abg ijol..dan adik kepada abg syawal....
yg tgh2 tu lah abg ijal.....
abg ijal ni masak nasi kawin sedp tau..rasa nak tmbh2 lagi je hari tu..:D

lihat lah keadaan tmpt masak ni...besar2 periuk nya...msukkan org pun muat ni...

hehehehe..jgan jeles ok.....
akak pun nak pose jgak kt atas pelamin ni...
amik berkat lh katekan...
tp pose mesti r lagi over u....

dan bersama wife abg syawal..
tgk2..sapa lagi cun ek?????
hehehehehehehhehehe
oklh..tu jek cte yg paling best mggu lepas.....
mkn free di rumah dewi.........lalalallala

Tiada ulasan: