Selasa, 11 Ogos 2009

aku malas...

aku malas nak padam kenagan yang lalu dlm blog ni...
aku rasa nak buka yang baru...
tp aku masih lagi x pandai mengenai blog baru ni...sapa2 yang pandai...
tolong la aku....x salah rasanya aku membuka buku baru dalam idop aku..:)
idop x selalunya indah...ada kala ujan...taufan,banjir jgak datang dlm idop ni...
dan x selalunya apa yang aku rancang menjadi....aku perancang
ALLAH menentukan...amin...

5 ulasan:

meo188 berkata...

erm... kenangan adalah kenangan lalu...

jgn salahkan blog... bru je jd follower.. dh nk tutup?

T.u.Y.a berkata...

salam Lina..
guna je blog ni..
tukar cat,buang sampah sarap yg dulu2 tu..
lgpun blog ni dah ramai follower..sayang la nak tutup mcm tu je..

tapi kalau buka blog baru,makesure bawak la kami2 sume ni sekali..

Ayumieza berkata...

kenapa ni??just tukar templete je tak yah tukar blog dah..

dkama berkata...

uishhh padam ka! blog nih nak kiamat ker?? memory tuh kan boleh format... hehehe... PEACE...

lina berkata...

salam...tq kawan2....pas da baca kata2 korang ni..lina x jd nak tutup...nt kalau internt kompter tmpt kje lina da blh guna..ina padam dia ea...:) terima kasih ngan kata2 dorongan korang semua..ina syang korang2 semua ni...