Khamis, 24 September 2009

MALAM RAYA@DEKOku...

Salam semua...kembali berblog setelah setel mood raya....
pas ni kne bangkit ngan mood koje pulak....
pada kak mas yang happy2 di mersing tu dgn mood rayanya x abs lagi...
selmat beraya ye....heheheheheh
kakak2 abang2 yang tgh beraya di jalan raya..berhati2lh ye...
bawak kenderaan seslow yang mungkin....40km/j pun xpe..asalkan selmat pergi balik...
tp lagi bgus x payah p mne2..mcm aku ni..dok umah jek....tiap 3 jam masuk opis....
tahun ni aku baraya lain dari yang lain ckit...namenya raya aku ni raya@OTku...
HAMMMMMpehhhhh....monciiii i tau!!

ok! orang tido nak interfrem ni....maghrib2 di kejut bgun pun xnak bgun2...
penat nya apa aku pun x tau lh..blik kje kol 1petang...berjalan ngan daud
tu yang penat...mencari bju raya daud last2 minit..padan muke moh!!

entryyy..yang lepas aku megecat rumah....aku x tunjukkan kan kan kan??
now....show bermuler....
lihatlh dunia!!...rumh berbju warna warni thun ni...
meriah warna umah pn.asmah ni..huhuhuh
ada kuning,ada biru,ada putih,ada silver...
hehehehehehehe
byknya........cat murah jek....almahdullh r...
nsb baik berganti dari xdekan??

ini untuk ruang tengah....

bilik mak aku pun nal beraya jugak....ada nemo ko...!!
ni aku ngan azi r yang kmskan.....tp blik kte org..dah mcm tongkang!
kuikuikui...
ok jap g smbung entry 1 RAYA..

Tiada ulasan: