Rabu, 16 September 2009

NAIK KERETA BARU!!


smlm tgh ari aku,kak ida naik kerta baru asia....
tuan kerta baru ni ajak jalan2 naik kerta dia....
seronok jalan2 naik kerta baru....

seblm p dyna jaya kteorg p kdai kerepek2 cari
makanan ringan untuk raya..dapat r cikt2 mne yg berkenan kt aty ni....
aku mcm biasalh..x byk pun....bli mmpu2 aku je...
pastu p dyna jaya dari pakaian dlm cover untuk bju kurung,...
kenpa ek skg ni bju kurung dah seumpama x x mcm bju kurung
ni lah lau da akhir zaman..walaupun fesyen
nak cri yg betol2 bju kurung x jarang ni..10 dlm 1..bru jmpe..
tu pun nenek2,mak2 nya peten..ermmmmm
kepada pembuat kain kurung...sensetifkan ckitlh bab pakaian islam ea...
naik grm aku nk pilih....!!menciiiiiiiiiii

pas tu kmi p bank...aku tgk byk sgt speak mata dlm keta asia ni..
bak!aku cobe 1...dah mcm mata belalang kwn aku kate bila aku MMS dia..
hahahhaahh
nsb baik x tersmbul biji mata..hahahahahah

ini lah owner viva biru terbaru...asia...
dah berpunya da...jgan nak gatal2 k...
dia setia orng nya:D

hasil tembatan aku,nak tau dlmnya apa?
x pyh lh...:D

Tiada ulasan: