Rabu, 16 September 2009

PARIT RAJA


mlm td alik ot aku n family aku p p.raja cari barang2 raya
mak aku dtg p.raja dia nak cari tikar yang tgh top top meletop tu
apa th nmenya
rm63 je...murah lah jugak dan besar,berbaloi...x bli lagi berbaloi-baloi..
hehehheheheheheheeh

orang pmpuan..biasa lah..rancang kt rumah lain....dah smpai
mata mcm nak terkeluar tgk brang2 kt cni..cantik2 semuanya
murah2 plak tu...aku mcm nak bli bju kt ctu jek..tu pkr2 alk aku da ada 2 helai...
wt apa aku nak bzir2....lama2 punya blh pakai jgak:D
jimat...

adik aku skg ni tgh ada selingkuh tau...padan muke ko lau mail tau
yang pakai bju belanng2 mcm penjara tu anak angkt mak aku...AN nmenya
AN ni ske adik aku...he3,
gasak korang lah.....malas nak ckp byk2.
janji aku solo lagi best:D

tgk lah sendri ye..aku amik pic merka.adik aku sruh padam..
LU PKRRRRRRRRRRRR LAH SENDRI!

DATIN......seronok dia dpt apa yg dia nak..
aku nya pic xde coz sepanjang jalan tu asyk mencekik jek...
aku lapo gila...mcm2 aku sruh DATIN ni blikan...DATIN pun layan jek
peyut tembolok aku ni...
amik pic DATIN pun dia x kisah....haty mayak hppy wow!!....

4 ulasan:

dkama berkata...

Raja parit tak beerti Parit Raja... hehehe

CuTeMiUt78 berkata...

salam singgah sini.. uikkss ke pt. raja ke.. dah dekat sgt ngan umah akak tu dik..

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin. Raya jemput la dtg umah.. nak tau contact no.. email akak k

dkama berkata...

nanti amik kad raya tau...

lina berkata...

nt lina p blog akak lina amik email kakak..lau ada ym lagi bgus...
nt lina amik ea dkama..tq bgi kad raya...ingt pada lina ek walaupun lina da lama x berblog..terma kasih semua