Khamis, 24 September 2009

RAYA KE TIGA


Kami sekeluaga nak pergi parit raja umh cik normah kami...

Tumpang kerta an pakwe azi bru..raya thun ni berbf barulh dia

ala2...buat2 malu r pulak mu ni...sekel nak x??

sempat pulak mak masak ikan siakap masak 3 rasa..
kjp jek lau tagn mak aku yang masak....1 jam pun x sampai tau...

masa untuk pulang..coz orang dari JB nak smpai kol 4 nt...
ni nazri ngan daud bru aku jmpe diaorg pergi berya kt umh2 jiran mak cik ktorg
ada cite lucu daud g tau....kelakar btol r nazri ni...,mls aku nak cte....
bukan korang nak gelak pun...hhahahah

mak x saing kteorg....coz pas kteorg nak blik..puksu dolah dari jb dtg umh
cik normah...mak naik puksu blik bp...coz merka na ksinggah kubur nenek

meriah tau sedara mara aku dtang....
makan masa jgak r tggu mereka ni..katenya kt airtam jem sgt2...ada lh dlm 2 jam aku tggu kt umh...

mak xde ngan cik normah...diaorg smbung masak kt umh pulak
mak aku masak tom yam n sayur2 campur....

pas mkn siap kteorg bergambar pulak.........tgk lh ye..jgan muntah ijo da







dlm 6 lebh diaorg blik..lucu sgt2 ada diaorg ni...
xlh sunyi raya thun ni:):D

puk su x blik..dia tido semlm sefamily....

puksu ni adik mak aku.....anak dia nadia n arol....
wifenya org kota tinggi..
oklh smpai cni jek cte raya aku...raya ke 4 aku da naik kerja..
rutin harian jalan mcm biasa...
oklh...selamat hari raya semua.....maaf zahir dan batin...

Tiada ulasan: