Isnin, 26 Oktober 2009

HUTAN LIPOR SOGA PERDANA


SELAMAT PAGI AHAD....
korang buat pe r ari ahad???
mesti membuta ni kan mcm kawan aku si naz tu.....
aku baik~~~~
hehehehehe(tetiba pulak)
endakkk la....aku memang baik pun....hhuhuh

mcm ni aku nak g tau ni..tolong tutup mata semuanya k...
riak takbur aku ni nak dtg ni~~
jeng...jeng...jeng....
aku pergi joginglalalalala
tu lh yg aku nak bg tau korang ni....riak n takbur x?



jalan kaki dri rumah naz ke hitan lipor...x jauh pun 10 mnt je

peh!bercinta tggu asia ni....dari kol 7 pagi...kol 7.45 dia bru smpai rumah aku
naik 1 motor je...coz nak park kt rumah naz..tp naz nya membuta lagi...buat taik mata tebal2...
dalam perjalanan ke hutan lipor

sampai je trus naik..xdenya nak wt senam2 asas langsung...
serbu~~~~~~~~

n akhirnya smbut di tgn2 perjalanan...heheheh
cian ko asia...dgn xde air nya kte main redah je naik bukit tu....
pandai2 anak zakaria ni...

perjalanan di truskan...akunya bateri hp memang dah low..
tp aku mesti nak amik pic permandangan tmpt ni...
cantiknya.....tp panas la..
asia dah mcm mandi aku tgk..
aku ni still x berpeluh lagi...

berhenti jap..asia penat...aku pun penat...


jauh r jgak...smput aku nya dada ni....tp akhirnya smpai jgak..

gambar kenangan aku n asia
penat2 pun kami tetap senyum:)

ni pandagan dri puncak..
lau dlu aku naik tmpt ni luas...blh tgk sekolh2 kt bp ni..
tp pokok2 ni dah tggi...tertutup pandgan mata..

asia peertama kali naik smpai puncak..

aku dah 4 kali masuk smlm..

kenagan kaki kami yang mendaki...berjasa kaki ni..tq kaki2

tgan dah membengkak...(poyo jek)memang dah gemuk tgn tu ada haty kate bengkak...
hahahahahahhaha

masa untuk kami turun pulak...
x ramai orang lh.....15 peratus je aku blh kata melayu yg trun n naik
sepanjang aku n asia ada kt cti

awek poyo~~



cantik~~



dan nak trun pun rehat lagi..penat kaki2 kami ni trun

gambar lagi~~

semut pun harus bergambar..lau tgk betol2 pakai kata lengkap..
semut2 ni tgah pose maut tau semuanya..
coz asia pijak merka..hahahaah

cover perot tu...

nice pic....

ok dah smpai bawah...tgh tgk kura2...

suka asia dah trun

tgh borak2 dgn uncle ni....ramah banget...
pas tu kami nak ke paso...serang makanan r..lapo ni

soto daging untuk asia

mee rebus untuk aku...

milo ais aku...
keputusannya sepanjang mendaki bukit adalh gagal...
x guna r aku ni berjoging...blik lapo nak makan yg sedap2...x tahan o~~~
hahahahahah
ok mggu dpn nak jalan2 lagi...nak ikut x?jom~~~
meramaikan majlis tari menari....
salam...dewi naz n aini jgan jeles tau~~~byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ABI KAWIN

SABTU
8.59 PAGI
TGGU MAKANAN SAMPAI
GOPAL JADI MANGSA PERGI BELI
HEHEHEHE

selamat pagi sabtu semua...
pagi2 lagi dah bergambar bagai....
abs nak buat mcm ne kan....sukati aku r!!llalalalala

pmpaun sekor ni dgn belom bsuh mukenya trus tgk tv...
bgus lh sgt ni...heeheheh
mcm x biasa plak aku...saja nak kutuk adik aku sendri

napa puan asmah...pening kepala ke tgh tido ni?
mak aku xnak amik gmbar dgn ak...tu yg dia tutp muke..
hahahahhah mangsa pagi2 aku

separuh jalan makan bru tringat nak amik gmbar
mcm ni lh lau tembolok dah nmpk makanan..mesti cept lupa pada hpnya..
aku makan bihun mesti kne ada kacang...sedap~~~

ayok tea O
mlmnya nak pergi makan2 besar kt rumah ABI
tukang masak restoran perahu kawin...perahu tutup 2 hari..
bankrup bos mak aku..DLM kepala otak dia...RUGI~~RUGI~~

aku dalam kerta ondway pergi pertani amik EPI dgn adik dia
tudung aku senget2 dah...xde kje aku nak kemas2 pergi sekjp je...
lagi pun dkt je...pastu kteorg pergi taman maju 3

anak angkt mak aku yang bawak kteorg(bf adik aku)
azinya x boleh ikut coz dia kerja blik kol 10...AN kate azinya kt tmpt kje hentak2 kaki nak ikut,
hhahaahahhahahaah
padan muke ko x dpt ikut kiteorg..

me+datin

AN

epi+adiknya

jem lor jalan ni..time ni kt care4..ari mggu mmg sesak jalan ni...
terikut jalan ni pulak annya..

kami dah smpai...tu rumah ABInya

sampai jek trus mak aku mintak nak tgk foto isterinya

ni yang sempat aku amik

ini

dan ini

jamuan ni ABI tmpah dri katering melayu
satey ni pun melayu buat..tp aku lupa nk amik pic pakcik satey tu

pencuci mulut

makanan aku..penuh ek...hahahah
x abs pun..mak aku tolong habiskan

air aku n mak datin

kami tgn mamam..sedap lor...



ni lh ABI yang jmput kami p rumah dia...
sama x orang yg dalam pic kawin tu??
mne lagi padan?aku ngan abi ke @ wife dia..
hahahaaahh perasan betol r!!

di sebabkan azi blik kjer kol 10...kteog ni baik aty tau tggu dia
hari mggu kt datran ni penuh lh jgak..adik aku kje kdai perabot ALUNA JATI
dpnnya dataran ni lh...DATARAN BATU PAHAT..
pas amik azi kmi hantar epi n adik dia blik petani..trus blik rumh n tido~~k semuanya
selamat tido ye....zzzzzzzz(perasan update blog ni pagi lh!!)