Isnin, 26 Oktober 2009

ABI KAWIN

SABTU
8.59 PAGI
TGGU MAKANAN SAMPAI
GOPAL JADI MANGSA PERGI BELI
HEHEHEHE

selamat pagi sabtu semua...
pagi2 lagi dah bergambar bagai....
abs nak buat mcm ne kan....sukati aku r!!llalalalala

pmpaun sekor ni dgn belom bsuh mukenya trus tgk tv...
bgus lh sgt ni...heeheheh
mcm x biasa plak aku...saja nak kutuk adik aku sendri

napa puan asmah...pening kepala ke tgh tido ni?
mak aku xnak amik gmbar dgn ak...tu yg dia tutp muke..
hahahahhah mangsa pagi2 aku

separuh jalan makan bru tringat nak amik gmbar
mcm ni lh lau tembolok dah nmpk makanan..mesti cept lupa pada hpnya..
aku makan bihun mesti kne ada kacang...sedap~~~

ayok tea O
mlmnya nak pergi makan2 besar kt rumah ABI
tukang masak restoran perahu kawin...perahu tutup 2 hari..
bankrup bos mak aku..DLM kepala otak dia...RUGI~~RUGI~~

aku dalam kerta ondway pergi pertani amik EPI dgn adik dia
tudung aku senget2 dah...xde kje aku nak kemas2 pergi sekjp je...
lagi pun dkt je...pastu kteorg pergi taman maju 3

anak angkt mak aku yang bawak kteorg(bf adik aku)
azinya x boleh ikut coz dia kerja blik kol 10...AN kate azinya kt tmpt kje hentak2 kaki nak ikut,
hhahaahahhahahaah
padan muke ko x dpt ikut kiteorg..

me+datin

AN

epi+adiknya

jem lor jalan ni..time ni kt care4..ari mggu mmg sesak jalan ni...
terikut jalan ni pulak annya..

kami dah smpai...tu rumah ABInya

sampai jek trus mak aku mintak nak tgk foto isterinya

ni yang sempat aku amik

ini

dan ini

jamuan ni ABI tmpah dri katering melayu
satey ni pun melayu buat..tp aku lupa nk amik pic pakcik satey tu

pencuci mulut

makanan aku..penuh ek...hahahah
x abs pun..mak aku tolong habiskan

air aku n mak datin

kami tgn mamam..sedap lor...



ni lh ABI yang jmput kami p rumah dia...
sama x orang yg dalam pic kawin tu??
mne lagi padan?aku ngan abi ke @ wife dia..
hahahaaahh perasan betol r!!

di sebabkan azi blik kjer kol 10...kteog ni baik aty tau tggu dia
hari mggu kt datran ni penuh lh jgak..adik aku kje kdai perabot ALUNA JATI
dpnnya dataran ni lh...DATARAN BATU PAHAT..
pas amik azi kmi hantar epi n adik dia blik petani..trus blik rumh n tido~~k semuanya
selamat tido ye....zzzzzzzz(perasan update blog ni pagi lh!!)

3 ulasan:

milymir4e berkata...

waaaa~
bestnyerrr...
lina mmg suke jOgging yerr...
kiter brkongsi mint y sme laa...
cme lately ni bz ngn asggn y mlmbk..
tmpat y lina jOg 2..
mcm cntik jerr..
heee~
mee rebus pe citer plk??
huhu...
pela lina ni..
ley plk pekena mee rebus pas jOg..

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. alkisahnya.. gitu ke..

lina berkata...

milymir4e=sebenarnya dulu x pon jogeng2 ni...tp sojak2 nmpk badan sendri mengarikan..so terpaksalh menjogengkan dri skg ni...takut terover dos~~lambat r den nak baiki...pengkritik tetap pun dah ada(fren):(:(:( jhat kawan2 aku dok kritik aku je!
cutemiut78=tau xpe kak....jomlh teman lina..heheh bawak ayol sekali...