Isnin, 19 Oktober 2009

GOONG PRINCESS HOUR DAN BUZYY..


Salam kawan2 semua...
maaf lh ye dah lama x update blog tersayangku ini...
xde certa yang boleh di kongsi lh....boring sgt....
tapi di sebabkan hari ini aku free dan adalh cikit aura nak update blog
sawang2 cinta hati aku ini...
3 hari(senin,selasa dan rabu)
aku kne hantar barang kt luar....jadi opis boy kejap...
coz opis boy yang sedia ada MC panjang cikit..
tidak beberapa sihat untuk hantar barang...
aku nya super bike dah boleh lenjan...apa lagi,
kesempatan yang bgus untuk pemanasan enjin yang dah 1 BULAN tido jek kt rumah...

Mlmnya aku OT mcm biasa,sistem x buat hal aku dah boleh smbung tengok certa aku yang tersunggut-sunggut nak habiskan...
cerita best lh katakan,lau x dapat habiskan aku dok pikir jek apa episode seterusnya...

aku p bilik desmun tgk cite ini...mislim bawak balik lpy dia lah...
aku x ganggu pun yang lain..just tompang tengok youtube je...

binggu-mama(princess)

hwung-hu mama(prince ke-2)LEE YUL
ada lagi prince yang pertama....
tp masa aku rajin nak snape gambar certa ni masa merka berdua ni tengah berbual...
encem x prince ke-2 ni..comel bangetttt
DLM cerita ni..........ah!tengok lh sendri malas aku nak ceritakan....
hhahahaahahhaahahahahahahhaahhahahaahaahahahhahaha
tpi apa2 pun cerita ni kelakar!sedih dan romantic~~~aowww

Tiada ulasan: