Jumaat, 9 Oktober 2009

MAKAN MALAM DI TERANG BULAN


Salam...
malam tadi aku balik di jemput member aku...
aku mintak tolong ayie amikkan coz abang aku kt simpang renggam tengah buat keje dia yang belom siap lagi
tapi tujuan utama aku panggil ayie amik aku coz aku nak dia temankan bikin motor aku mlm tadi..tp di sebabkan ayie lambat amik aku dalam 8.30 lebih kurang, kedainya da tutup dah...:(
x dapat bikin malam semalam...
terus aku ajak dia makan ngan miz....tapi sebelom tu aku n ayie kena pergi rumah dewa ayie nak kejutkan miz...
datang2 miznya tengah main game...dengan tak mandinya lagi....
siap tunggu tuan raja mandi-manda bagai..setel trus plan makan kt TERANG BULAN...(memang mcm ni sebutan restoran tu)

miz lambat sampai..dia p cucuk duit dulu....
asalnya aku ajak diaorg p makan aku nak banja lh...
tp langkah kaki kanan agknya aku masa balik kje td...miz yang bayar kiteorg mkn mlm tadi...:)
suke aku.............

ayie ni mamat jiwa kacau ckit....orang tgh mkn..sms r...jwb call r....tgh aty kacau mcm ni lh...
aku ngan miz tgh tv n cite pasal kelab kiteorg dulu2...lau ingat2 memang kelakar r....

meja masih kosong lagi...coz aku memang x take gambar apa yang kiteorg makan...
makanan datang je bedal..lapo tuggu miz siap2 td....dia bersiap jek dah setengah jam...siap basuh baju lagi tau...dak2 bujang....

suasana kedai makan ni....boleh tahan ramai orang r....kdai ni orang kelantan yang berniaga...
tom yam dia kauuu!!
oklh cite pasal motor aku plak jap g...
pai pai pai.....

2 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

pernah makan skali kat situ.. masa zaman bercinta cintun dulu

lina berkata...

cewah lama tu....