Jumaat, 23 Oktober 2009

MAMAM


Salam....hari ni nak cerita pasal makan...makan..dan makan jek~~
tapi??????aku nak kurus~~~~mcm mane ni???

tengok lah sekali aku oder!!ikan pari....
sayur tu x pelh kan......
badan aku ni cebat bam-bam lau makan
lagi2 kalau aku makan nasi....

hari selasa aku ikut asia n kak ida makan kt luar...
coz pas tu kakak ida nak pergi bank..
kak ida makan badannya cantik mcm tu jek.....x naik2 pun..

yang ini jgan cakap lh....berat dah mcm budak seklh menengah
mentan jek~~

pas makan amik gmbar....masa ini dah kt bank...tp aku n asia duduk kt luar je
saja jek cuci mata....blur r muke aku....no make up secalit pun....rimas aku!

kak ida pergi bank jalan rahman...batu pahat ni kiri dan kanan jalan rahman ni banyak dengan bank....cakap jek nak bank apa....mudah kan..
ok lh jap g nak cite pasal makan lagi
tp esoknya punya makanan lh...tata

Tiada ulasan: