Isnin, 26 Oktober 2009

MERAYAP JEK~~

Salam...
dah brapa hari kak iza x lepak ngan aku..
jumaat dia lepak kt tmpt kje aku sampai kol 6.30
ada lh yang aku borakkan ngan dia...best..asyk ketawa2 jek....

sejak2 ni aku suke gila amik pic melalui cermin...lalallalaa
kak iza pun dah terikut2...layan kepala aku ni



malamnya aku memang xde palan pape pun...dah siap bentang tempat tido depan tv lagi
coz ada cite SKY HIGH tv3..
lalalalaallalaalalllalalalaalal(bunyi hp aku menandakan ada sms masuk)
tenuk sms aku rupanya...ajak makan luar...dgan arol..naik GAJAH putih arol..

kami ondway p jalan oMAR...Lepak kt ctu je

arol

aini(tenuk)

me

aku teman diaorg jek sebenarnya...
aku ni kan buat cover2 line aini ni je..
mcm soyal betol r....tp xpe..dpt jalan2 gak....
aku x mamam pun...blm lapor lagi.....

eh rol!...ko yek pun lapo..jgan dgn sudu2 ko nak telan kot...
kekekekekkeke

Aku x leh lama.....kol 11 nak kne amik datin pulak....10.16 arol antr aku balik
x join diaorg jalan2 lagi...

sampai rumah adik aku masak mggi...naik pulak selera aku...
aku ngecek dia cikt....aku nak masak??ermmmm berjanggut lh nak tggu
mntk dia ckit mggi,aku tambah nasi...kenyang aku~~
smbil tgk SKY HIGH smpai habis...pastu trus tido...
bgus x cara aku....mcm ni lh lau nak naikkan badan dgn cepat...
huhuhuhhu
so yg kt luar2 sana tu kurus keding....ikut je cara ak tu
free aku bg...:D

Tiada ulasan: