Isnin, 12 Oktober 2009

OPEN HOUSE LAGI DAN LAGI

Salam...malam ahad aku pergi open house rumah kak leha
kak leha dlu satu kerja dgan aku kat kdai baju DYNA JAYA
masa ni aku dah kt tempat nya...tapi tggu kak leha yang belom datang...

gambarnya gelap pulak...flash x dapat tangkap cerahnya lh...
penat dah setting.

tengok betol2 namanya...sedap x?



sebelom aku datang diaorg ada buat tahlil tau....aku pkrkan aku sempat..
rupanya diaorg solat maghrib sekali kt sini...ramai tau...dalm 400 orang

dalam ni pmpuan saja yang ada...

galuang dan ayahnya..ayahnya indon..kakak kepada kak leha kawin dgn orang indon

family bahagia sedang tolong galung potong kek

banyak makanannya...sedap...

galung dan mamanya







me & kak leha cute...

anak sedara kak leha jgak...
papa nya orang cina..kakak kak leha kawin dgn cina

dapat jajan...

Tiada ulasan: