Isnin, 12 Oktober 2009

OPEN HOUSE LAGI:D


Salam....sabtu malam lepas rumah kawan sekampuang aku dulu
buat makan2 kat rumahnya....
masa ni aku orang yang paling awal sekali datang..

ni zira adik kawan aku...kecik2 dah jadi makcik...
yang budak kecik putih comel tu anak kawan aku...ika nama si comel ni

kawan aku ni kawin muda...
pilihan hatynya lah...dak 1 kampuang aku jgak...

comel banget ini budak~~~~
tp combong lh ngan aku.....
tapi tgk dia ketawa ada lesung pipit~~cute toww

yang tengah duduk tuang air tu lh mamanya ika ni..member aku
member aku ni kembar 3 tau...1 lelaki...2 pmpuan..amai ni bongsu kembar...
yang lagi sepasang tu belom lagi kawin..amai langgar 3 orang kakak n abang dia

yang tudung coklat cair tu mak mertua amai....
menantu kesayangan tau amai ni..hehehe

pelbagai juadah yang di sediakan....

aku dapat rasa masakkan amai sendiri..dia blajar dari mak mertua
kesayangannya tu..hehehe
peh pedas yang amat smbal kicap dia...hahahahah
padan muke aku~~~

siap makan aku xtau nak buat apa...masa banyak lagi...
aku tolong amai kt dapo goreng2 apa yang patt..
sebenarnya masa aku masuk dapo..abg amai(kembar sulunggnya) dgan suami amai tgh masak kt dapo...heheeh
suami misali ko ayet ek...bgus2.....

baju yang sama2 ni kawan2 adik amai...pmpuan..diaorg ni kje kdai kasut yang baru buka
kt jalan rahmat
yang rambut panjang tepi ni marina...adik dia kwan aku...rindu kt mas..now dia kt kluang..
mlm td aku call berbua dgn dia...

ni pun slh sorang pekerja kt kdai kasut tu..
jiran dgn marina je kt sri pengaram..
dari sekolh aku dah kenal dah diaorg ni:D

SEDAPNYA DIAORG NI MAKAN~~~
OKLH tu jek cite aku sabtu mlm...pas tu kol 10 aku blik..adik aku nak masuk rumah xde kunci...

Tiada ulasan: