Rabu, 7 Oktober 2009

OPEN MY HOUSE

Salam.....
ahad 04/10/2009 raya ke-15 rumah aku buat open house..
tp open house umah aku x meriah lah...ramai x dapat datang....
ada yang lupa,ada yang xde kawan nak teman..xde anak xnak pergi(kak ida)hehehehe
yang lain2 tu xtau kenapa x dapat datang..mungkin hari ahad tu ramai orang buat open house agaknya...
lagi pun hari ahad tu jugak kt Dewan Jubli Intan Batu Pahat ini ada buat open house...lagi r ramai yang ke sana..kawan aku dari Jb n Pahang pun tak dapat datang....ramai lah jugak aku jemput..tapi yang datang x sampai 30 pun....nasib baik jiran2 aku ada....
kiteorg x buat mcm2 lauk pun..hanya 2 jenis hidangan saja...dengan pencuci mulut saja...
speghety laksa+rendang ayam+nasi empit+oren tu jek hidagannya.....dan kuih raya...
x banyak pic yang aku amik...bz r...
ni pun pic2 yang aku sempat take saja...

epol+ayi+mis

dewi+me

nazri +me

me+ayi(fren only k)
dah lama kawan dgan dia ni...dari zaman motor2 dlu..
huhuhuhuhu(mcm dah tua sgt aku ni)

siap2 kmas2...TQ asia tolong kemas2 kt rumah aku petang ahad tu ea...
tq sgt2...next year tolong lagi ye..:D
asia ajak aku n a.azhar beraya ke rumah kak ida....
time ni dalam kerta...dah nak maghrib dah berya rumah kak ida...
xrancang lah...asia ajak..trus kms2 n pergi...

pencuci mulot yang aku suke bila ke rumah kak ida...
x pernah2 aku mkn bnda ni...bila ke rumah kak ida raya jek..
dia hoiangkan benda ni..apa ek nmenya??????
kak ida hidangkan kiteorg dengan makanan expressszzz punya....
dalam 20 minit ke rumah kak ida..2 jenis mee dia sediakan...
semuanya datang dari kedai makan suaminya saja...hehehehehe
bijak kak ida...tp aku x take pun gambar makanannya...just dizet ni jek aku take...
buat mencairkan lagi tekak korang yang melihat...:D

berselera asia makan mee...asia ni hantu mee...lagi2 mee racun...

a.azhar di buli asia untuk membawak kiteorg ke rumah kak ida...
hehehehe
sehabis baik di pujuk2 bawak kereta...

sory pic ni gelap...
aku xtau napa boleh gelap sedangkan aku pakai double flash
terkejut suami kak ida ada flash kuat dlm umah dia...
gambar kak ida xde...dia x benarkan...coz kak ida x bertudung masa ini..:D
baik bos!!

balik beraya pun dah kol 8.02 mnt bila asia hantar aku ke opis...
aku OT ahad tu...tp boleh berjalan2 ke semerah plak tu..
kalau mislim tau mesti dia marah...
ok lah jap lagi aku citekan aku p kenduri kawin sedangkan umh aku ada open house ni..
hahahah
tuan rumah-tuan rumah~~~~pai pai pai(chin chan mood)

Tiada ulasan: