Rabu, 7 Oktober 2009

SHANDY AULIA


Sekarang ni hari2 aku tengok youtube cerita indon dan korea...
shandy aulia ni jugak salah 1 cerita dia yang aku tengok..
mungkin dia ni tidak terkenal mana pun...
tapi lakonan dia yang mencuit haty..aku tengok sweet jek bila pandang muke dia...
paling tepat SEJUK bila dilihat..
walaupun dia ni masih budak bawah umur masa dia berlakon...
tapi aku selot r...berani bawak watak yang berat...
3 filem dia yang dah habis aku tengok..aku sudah hafal lagi..
eiffel.....i`m in love.apa artinya cinta dan mendadak kawin...
dalam ke tiga tiga filem yang dia pernah mainkan...APA ARITNYA CINTA filem dia yang paling aku suke...
sudah 2 filem dia bergabung tenaga dengan samuel rizal...artis indonesia yang aku suke selain irwan syah.heheheh
bila dia dengan samuel rizal nampak secocok+sepadan...
kulit shandy aulia ni cantik,x terlalu putih mcm kebanyakkan artis indon,rambut dia..waduh~~~~(ngomong indon bisa jgak gue ni yek~~)
tatap lh puas2 artis shandy aulia ni...nt lau ad masa...gambar smuel rizal pulak aku msukkan dlam blog aku ni:D:D:D:D:D

2 ulasan:

fndrocka berkata...

ish..awat lawa sangat2...

Ayumieza berkata...

lama dah tak tgk cerita indonesia lepas kes nganyang malaysia..